۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین دولت، قاتل شهید سلیمانی را ناجی مشکلات کشور می‌داند/ هدف جریان تحریف ضربه به روحیه و مقاومت مردم است
کد خبر: ۳۴۳۸۸۲ نویسنده: مرتضی امیری نژاد تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۰ ساعت: ۱۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

دولت، قاتل شهید سلیمانی را ناجی مشکلات کشور می‌داند/ هدف جریان تحریف ضربه به روحیه و مقاومت مردم است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: هدف جریان تحریف ضربه به روحیه و مقاومت مردم است، به طوری که در طول تاریخ اسلام و انقلاب هر کجا ضربه دیدیم به واسطه جریان تحریف بوده است؛ چراکه دشمن به دنبال تغییر در افکار، رفتار و ساختار جامعه است.

دولت، قاتل شهید سلیمانی را ناجی مشکلات کشور می‌داند/ هدف جریان تحریف ضربه به روحیه و مقاومت مردم است

مرتضی امیری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره محروهای کلیدی سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید قربان اظهار کرد: در بحث شکست تحریف‌ها که رهبری به آن اشاره فرمودند؛ درواقع به مقوله جنگ رسانه‌ای برمی‌گردد که هدف دشمن در جنگ نرم، وارونه سازی حق از مسیر واقعی آن است.

وی افزود: دشمن با چهار روش تعطیلی، تحریف، تخریب و تضعیف باورها و اعتقادات نیز درصدد انحراف حق در جامعه است؛ درواقع دشمن با دادن آدرس غلط می‌خواهد کرکره حق را در جامعه پایین بکشد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مشکل اصلی ما در نوع نگاه دولت تدبیر و امید است که در طی این هفت سال هیچ امیدی را به جامعه تزریق نکرد؛ دولت باید به جای عینک دوربین، عینک نزدیک بین بزند؛ چراکه با نگاه به بیرون نمی‌توان کشتی به گِل نشسته برجام را نجات داد.

با امید به غرب نمی‌توان کشتی به گِل نشسته برجام را نجات داد

امیری نژاد ابراز کرد: شهید سردار سلیمانی به عنوان یک میهمان در کشور عراق بود که به دست امریکا به شهادت رسید و این درحالی است که متاسفانه دولت، قاتل شهید سلیمانی را به عنوان ناجی مشکلات کشور می‌پندارد.

وی ادامه داد: هدف جریان تحریف ضربه به روحیه و مقاومت مردم است، به طوری که در طول تاریخ اسلام و انقلاب هر کجا ضربه دیدیم به واسطه جریان تحریف بوده است؛ چراکه دشمن به دنبال تغییر در افکار، رفتار و ساختار جامعه است که این اعتقادات و آرمان‌ها نقش کلیدی در پیشرفت و مسیر سعادت یک ملت دارد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: همانطور که به یاد داریم اوباما هدف از برجام را تغییر در ساختار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرده بود؛ از این رو شاهد هستیم که متاسفانه برخی دولتمردان در پازل دشمن حرکت می‌کنند و سعی دارند که املای دیکته شده دشمن را بدون هیچ غلطی در داخل پیاده کنند.

برخی دولتمردان در پازل دشمن حرکت می‌کنند

امیری نژاد ابراز کرد: دولت راه حل همه مشکلات را در مذاکره می‌‌داند، در حالی که علاج رفع تحریم‌ها، زدن عینک نزدیک بین است چراکه بسیاری از منابع و ظرفیت‌های داخلی وجود دارد که ما را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند و کافی است تا دولت راه مناسبی برای بهره‌گیری از این سرمایه‌ها را درپیش گیرد.

وی با اشاره به چرند اینستکس تصریح کرد: باید این مسئله را بدانیم که هیچ تفاوتی بین اروپا و امریکا وجود ندارد و هیچگاه اروپایی‌ها برای هیچ کشوری فرش قرمز پهن نکردند؛ اما متاسفانه دولت تدبیر و امید کلید رفع مشکلات را در نیویورک و پاریس جستجو می‌کند، درحالی که باید در داخل کشور به دنبال راه حل باشد.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان تاکید کرد: کشورهای همسایه فرصت بسیار بزرگی برای سرمایه گذاری است که دولت از آن غافل شده، در حالی که به جای چشم دوختن به امریکا و اروپا می‌توان از بازارهای همسایه برای بهره وری اقتصادی استفاده کرد.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان