۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش آمار مبتلایان کرونا در قزوین به ۲۸۰ نفر
کد خبر: ۳۴۳۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۹ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان علوم پزشکی استان خبر داد

افزایش آمار مبتلایان کرونا در قزوین به ۲۸۰ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۲۸۰ نفر رسیده و با وجود گذشت چند روز از اعمال محدودیت‌ها، هنوز هیچ‌گونه کاهش بستری نداشتیم.

افزایش آمار مبتلایان کرونا در قزوین به ۲۸۰ نفر

امیرمحمد کاظمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان اظهار کرد: حدود 57 بیمار جدید با تشخیص قطعی یا احتمالی کرونا، طی شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی افزود: هم اکنون تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۲۸۰ نفر رسیده و با وجود گذشت چند روز از اعمال محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هنوز هیچ‌گونه کاهش بستری نداشتیم و فعلا وضعیت بحرانی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان قزوین هنوز نتوانسته جلوی خیز این بیماری را گرفته و موجب تغییر وضعیت قرمز شود.

وی در پایان عنوان کرد: البته هرگونه تغییری که در اثر تغییر رفتار مردم در شیوع بیماری رخ می‌دهد، حداقل باید یک هفته از زمان آن بگذرد تا اثراتش را ببینیم؛ بنابراین هنوز برای قضاوت اصلی برای میزان اثرگذاری اعمال محدودیت‌‌ها زود است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان