۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسئولیت همه ما با شهادت مدافعان وطن سنگین‌تر از گذشته می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۸ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مسئولیت همه ما با شهادت مدافعان وطن سنگین‌تر از گذشته می‌شود

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه کفه مسئولیت ما سنگین‌تر از گذشته شده؛ گفت: مسئولان نظام باید قدر خون‌ شهدا را بدانند؛ زیرا این شیرزنان و شیرمردان انقلاب اسلامی ما هستند که برای حفظ و تثبیت نظام جمهوری اسلامی حتی از جان خود هم گذشتند.

مسئولیت همه ما با شهادت مدافعان وطن سنگین‌تر از گذشته می‌شود

فاطمه محمدبیگی در حاشیه برگزاری مراسم تشییع شهید محمدعلیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: امروز در تشییع شهید بزرگوار محمدعلیخانی در کنار مادر شهید بودم و این توفیق را داشتم که ایشان مرا دلداری داد.

وی افزود: به وجود چنین مادری شهیدی افتخار می‌کنم که با غیرت، پرچم و علم امام حسین(ع) را بر دوش گرفته و محکم و ایستاده در تشییع پسرش شرکت کرده است؛ همچنین خواهران این شهید همچون سروی بلند قامت در کنار شهید بودند و به شهادت برادرشان افتخار می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: این شیرزنان و شیرمردان انقلاب اسلامی ما هستند که همچنان برای حفظ و تثبیت و برپا ماندن نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشته و خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه کفه مسئولیت ما سنگین‌تر از گذشته شده؛ عنوان کرد: مسئولان نظام باید قدر این خون‌ها را بدانند؛ چراکه با خون شهدایی همچون محمدعلیخانی‌ها و جوانان ایرانی مملکت ما آبیاری شده و ایران اسلامی تا به امروز محکم و با اقتدار مسیر پیشرفت و تعالی را طی می‌کند.

محمدبیگی بیان کرد: خون شهدا برکتی روزافزون برای پایداری نظام و حضور حضرت حجت(عج) خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان