۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ۳مرحله اجرا می‌شود/ ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان قزوینی
کد خبر: ۳۴۳۸۲۸ نویسنده: سرهنگ حمزه برین تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۸ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ۳مرحله اجرا می‌شود/ ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان قزوینی

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت تلاش داریم تا در ارائۀ تسهیلات مناسب به نیازمندان در عرصۀ اشتغال کمک کنیم و عرصه‌های شغلی که نیازمند مشارکت و کمک دستگاه‌ها هستند را فعال کنیم.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ۳مرحله اجرا می‌شود/ ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان قزوینی

سرهنگ حمزه برین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان اظهار کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مرحلۀ دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، برنامه‌ریزی از سوی مجموعۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام شد.

وی افزود: امیدواریم براساس این برنامه‌ریزی، در سه مرحله و سه مقطع زمانی مشخص از جمله دهۀ ولایت و به مناسبت ایام این دهه و به نام امام علی(ع)، دهۀ اول محرم به نام امام حسین(ع) و دهۀ پایانی ماه صفر به نام پیامبر اکرم(ص) برنامۀ زرمایش را داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: مرحلۀ دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان، یک فعالیت مشترک است و مطابق مرحلۀ نخست رزمایش با کمک تمام دستگاه‌های دولتی و نهادی انقلابی در سطح استانی اجرا می‌شود.

برین بیان کرد: جلسات ستاد استانی شکل گرفته و فعالیت‌های آن در حال انجام است؛ امیدواریم با همت گروه‌های جهادی بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌های مذهبی و ارگان‌های انقلابی در راستای شناسایی دقیق نیازمندان، نظم خاصی در توزیع بسته‌های حمایتی صورت بگیرد.

توزیع بسته‌های حمایتی در ایام محرم و صفر
وی ادامه داد: امیدواریم در ایامی که پیش رو داریم و نذوراتی که مردم هر ساله در ایام مختلف از جمله محرم، عید غدیر و دهۀ پایانی صفر توزیع می‌کنند، در سال‌جاری نیز این نذورات برای تهیۀ بسته‌های حمایتی جمع‌آوری و متناسب با نیاز نیازمندان توزیع شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های سپاه در راستای راهبرد سال‌جاری مبنی بر جهش تولید تصریح کرد: مجموعۀ سپاه به واسطۀ بهره‌مندی از اقشار مختلف بسیج و سازوکار مناسبی که در این راستا شکل گرفته است، تلاش دارد با فعالیت گروه‌های مختلف در به کارگیری مناسب از متخصصان و فعال‌سازی صنوف مختلف در این حوزه کمک کند.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین تلاش داریم تا در ارائۀ تسهیلات مناسب به نیازمندان در عرصۀ اشتغال کمک کنیم و عرصه‌های شغلی که نیازمند مشارکت و کمک دستگاه‌ها هستند را فعال کنیم.

وی در پایان گفت: هماهنگی خوبی از سوی سپاه با سایر دستگاه‌ها ایجاد شده و ستادهای تخصصی در جهاد کشاورزی، صنعت و مشاغل موجود شکل گرفته است تا بتوانیم با کمک یکدیگر زمینه‌های رفع موانع موجود در حوزه‌های مختلف را رفع کنیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان