۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین افزایش مبتلایان به کرونا در قزوین نگران‌کننده است/ جوانان و کودکان دو قشر پرخطر برای انتقال بیماری
کد خبر: ۳۴۳۸۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۷ ساعت: ۸:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان:

افزایش مبتلایان به کرونا در قزوین نگران‌کننده است/ جوانان و کودکان دو قشر پرخطر برای انتقال بیماری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آمار نگران کننده افزایش بیماران مبتلا به کرونا گفت: اکنون ۵۵ نفر از بیماران در آی سی یوها بستری بوده و ۱۰ نفر دیگر نیز در انتظار بستری شدن در بخش آی سی یو هستند.

افزایش مبتلایان به کرونا در قزوین نگران‌کننده است/ جوانان و کودکان دو قشر پرخطر برای انتقال بیماری

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: با تغییر رفتار ویروس کووید۱۹ اکنون ۲۶۴ بیمار در بیمارستان‌های سطح استان با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

وی افزود: غالب افراد بستری شده در بیمارستان‌ها، بیماران دارای علائم زمینه‌ای هستند و متاسفانه ۲۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال قرار دارند.

فوت 6 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به آمار بیماران جدید شناسایی شده تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده و متاسفانه ۶ نفر نیز با علائم حاد تنفسی و تشخیص قطعی کووید۱۹ فوت کردند.

وی در ادامه با اشاره به آمار نگران کننده افزایش بیماران مبتلا به کرونا عنوان کرد: اکنون ۵۵ نفر از بیماران در آی سی یوها بستری بوده و ۱۰ نفر از بیماران به دلیل تکمیل تخت‌ها، در انتظار بستری شدن در بخش آی سی یو هستند.

نامدار در پایان گفت: متاسفانه جوانان و کودکان هم اکنون در قشر بسیار پرخطر هستند که هم می‌توانند به عنوان ناقل عمل کرده و هم به عنوان بیمار در بیمارستان‌های استان بستری باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان