۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعضای بدن یک مرد قزوینی به بیماران نیازمند اهدا شد
کد خبر: ۳۴۳۷۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۶ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

اعضای بدن یک مرد قزوینی به بیماران نیازمند اهدا شد

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اعضای بدن یک مرد ۴۰ ساله قزوینی که مرگ مغزی وی به تایید پزشکان اعضای تیم پیوند رسیده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

اعضای بدن یک مرد قزوینی به بیماران نیازمند اهدا شد

دکتر محمدرضا مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اهدای اعضای بدن یک مرد قزوینی به بیماران نیازمند اظهار کرد: اعضای بدن یک مرد ۴۰ ساله قزوینی که مرگ مغزی وی به تایید پزشکان اعضای تیم پیوند رسیده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: با تأیید مرگ مغزی بیمار، خانواده متوفی، برای اهدای کبد، کلیه‌ها و نسوجش رضایت دادند و پیکر این مرحوم، برای اهدای عضو به تهران منتقل شد.

این مقام مسئول بیان کرد: متوفی در اثر سقوط از ارتفاع، روز ۲۹ تیرماه امسال در بیمارستان رازی قزوین بستری شد و با وجود اقدامات درمانی و تلاش‌هایی که برای نجات جان وی انجام شد، متأسفانه در اثر ضربه مغزی وارد شده، مرگ مغزی وی در همان روز تأیید شد.

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: با اعلام رضایت خانواده متوفی، پیکرش در بامداد دوم مرداد ماه، برای اقدامات اهدا عضو، به تهران اعزام و اعضای بدن وی به بیماران نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

به گفته وی این سومین اهدای عضو استان قزوین در سال جاری است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان