۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پویش "به وقت روشنایی" به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک قابل توجهی می‌کند
کد خبر: ۳۴۳۷۸۸ نویسنده: فاطمه خدابنده‌لو تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۶ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

عضو تیم ملی کبدی:

پویش "به وقت روشنایی" به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک قابل توجهی می‌کند

عضو تیم ملی کبدی گفت: شرکت همه آحاد جامعه در پویش "به وقت روشنایی" موجب صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از هدر رفت آن می‌شود.

پویش "به وقت روشنایی" به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک قابل توجهی می‌کند

فاطمه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق در قالب شرکت در پویش به وقت روشنایی اظهار کرد: هر فردی می‌تواند با صرفه‌جویی در مصرف برق برای دیگران و اطرافیان خود الگو باشد.

وی ادامه داد: درصورتی که در ساعات پیک در مکان‌های مختلف ازجمله سالن‌های ورزشی یا منازل، کولرها به مدت یک ربع خاموش شود و این عمل به الگویی برای سایرین تبدیل شود؛ به صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از هدررفت آن کمک قابل توجهی می‌کند.

عضو تیم ملی کبدی ابراز کرد: در فصل تابستان هوا ناخودآگاه گرم بوده و به طور طبیعی مصرف برق افزایش می‌یابد، لذا در صورت شرکت تمام افراد در پویش به وقت روشنایی، در روزهای گرم با بحران مواجه نشده و می‌توانیم زندگی آرامی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: توجه افرادی که در جامعه از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند و مطرح شدن پویش از جانب آن‌ها ایده‌ی خوبی برای دعوت همگانی و تاثیرگذاری حداکثری بوده و لازم است تمام اقشار آن را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان