۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نمایندگان مجلس در برابر تجاوزگری‌های امریکا ساکت نخواهند نشست/ دوران مستشاری‌گری غربی‌ها در منطقه تمام شده
کد خبر: ۳۴۳۷۷۹ نویسنده: فاطمه محمدبیگی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۵ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

نمایندۀ مردم قزوین در مجلس:

نمایندگان مجلس در برابر تجاوزگری‌های امریکا ساکت نخواهند نشست/ دوران مستشاری‌گری غربی‌ها در منطقه تمام شده

نمایندۀ مردم قزوین در مجلس گفت: ما در برابر این اقدام امریکا در مجلس شورای اسلامی ساکت نخواهیم نشست؛ آمریکا بداند که مجلس جمهوری اسلامی با تأسی از رهبر انقلاب اسلامی، پیگیر این حادثه خواهد بود.

نمایندگان مجلس در برابر تجاوزگری‌های امریکا ساکت نخواهند نشست/ دوران مستشاری‌گری غربی‌ها در منطقه تمام شده

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به تعرض جنگنده‌های امریکائی به هواپیمای ایرانی ماهان اظهار کرد: هر اندازه که زمان می‌گذرد ماهیت تروریستی دولت امریکا بر همۀ جهان بیشتر آشکار می‌شود و این امر نشان می‌دهد که بی اخلاقی‌ها و توطئه‌های این کشور نقطه پایانی ندارد.

وی افزود: امریکائی‌ها با این اقدام و با پرواز در دوطرف هواپیمای ما می‌خواستند پدافند سوریه را فعال کنند و هواپیمای ما مورد هدف قرار بگیرد؛ این اقدام توطئه شومی است و آسیبی که مسافران هواپیما از جمله کودکان دیدند، آسیب‌ جدی است.

نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بیان کرد: شوک و استرسی که در ماجرای هواپیمای ماهان ایجاد شد، نیازمند یک پیگیری بوده و پیگیری این موضوع نیازمند، مطالبه حقوقی است.

محمدبیگی یادآور شد: ما در برابر این اقدام امریکا در مجلس شورای اسلامی ساکت نخواهیم نشست؛ آمریکا بداند که مجلس جمهوری اسلامی با تأسی از رهبر انقلاب اسلامی، پیگیر این حادثه خواهد بود و قطعا امریکا باید منتظر پاسخ ایران به لحاظ حقوقی، قضائی و بین‌المللی باشد.

تعرض جنگنده‌های امریکائی به هواپیمای ایرانی اقدامی شبه تروریستی است

وی با اشاره به واکنش کشورهای بین‌المللی در خصوص این اقدام امریکا اضافه کرد: قطعا این اقدام یک اقدام شبه تروریستی است و باید محکوم شود؛ این امر نشان دهندۀ زنگ هشدار و زنگ خطر برای منطقه خاورمیانه است.

نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: حرکت و اقدام آمریکا نشان دهنده این است که این کشور دست از تجاوز، زیاده خواهی خود برنخواهد داشت و همواره ملل مسلمان و کشورهای خاورمیانه را به عنوان طعمه برای خود درنظر می‌گیرد و به دنبال اهداف شوم خود است.

محمدبیگی عنوان کرد: کشورهای عربی که هم‌پیمانان و نوکران دست به سینه امریکا هستند نیز باید بدانند که حمایت‌های بی اساس و بی پایه آنها از رژیم امریکا عاقبتی برای آنها نخواهد داشت و توطئه‌های امریکا این کشورها را نیز درگیر خواهد کرد.

وی مطرح کرد: کشورهای همسایه‌های ما نیز باید این حادثه را درنظرداشته باشند؛ کشورهای منطقه باید دست به دست هم دهند و این رژیم منحوس را از منطقه بیرون کنند.

نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: امروز دوران مستشاری تمریکا در منطقه و دوران دخالت‌های آنها در کشورهای دیگر به سر رسیده و مطمئنا آمریکارو به افول است.

محمدبیگی در پایان گفت: انتظار می‌رود که اقدامات کشور عراق برای اخراج و برچیده شدن پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه هرچه سریع تر صورت بگیرد و شاهد خروج تروریست‌های غربی از منطقه باشیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان