۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قزوین در عملیات مرصاد ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد
کد خبر: ۳۴۳۷۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۵ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد استان قزوین:

قزوین در عملیات مرصاد ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

مدیرکل بنیاد استان قزوین عملیات مرصاد را نماد بصیرت و مقاومت مردم ایران برشمرد و گفت: استان قزوین در این عملیات افتخارآفرین، ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

قزوین در عملیات مرصاد ۲۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد اظهار کرد: دشمنان بعثی که با حمایت کشورهای مختلف به ویژه امریکا و اسرائیل جنگ تحمیلی را علیه ایران آغاز کرده بودند، مجبور به پذیرش قطعنامه 598 شدند.

وی افزود: دشمنان بعد از پذیرش این قطعنامه با خیال واهی، تحلیل غلط منافقین و حامیان آنان از وضعیت و ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی و با استفاده از اصل غافلگیری بر ایران هجوم آوردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: رزمندگان اسلام که همیشه در حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب پای صحنه بوده و هستند در برابر هجوم دشمنان با اتحاد و یکپارچگی یکدیگر ایستادند و مقاومت کردند.

حقایق‌پور تصریح کرد: در عملیات مرصاد آمادگی به موقع رزمندگان اسلام، حمایت و پشتیبانی مردم و هماهنگی مسئولان نظامی و غیرنظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر بود و همین موجب شکست دشمنان و ناکامی توطئه‌های شوم آنها شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان قزوین دو هزار و 908 شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: از این آمار 27 شهید این استان در عملیات غرورآفرین مرصاد به مقام شهادت نایل شدند که یادشان را گرامی و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها تجلیل می‌کنیم.

وی عملیات مرصاد را نماد بصیرت، مقاومت، آگاهی و هوشمندی مردم ایران برشمرد و عنوان کرد: باید قشرهای مختلف جامعه از این عملیات‌ها‌ که کشور ما با سخت‌ترین شرایط در برابر عراق به پیروزی رسیده است، درس بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان گفت: امروز نیز مردم ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های اقتصادی قرار دارند ولی با اتحاد، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ایستادند و توطئه‌های آنها را خنثی کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان