۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکلات اراضی ۳۳٠هکتاری عظیمیه قزوین را پیگیری می‌کنم
کد خبر: ۳۴۳۷۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۵ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مشکلات اراضی ۳۳٠هکتاری عظیمیه قزوین را پیگیری می‌کنم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در طول این مدت طبق اسناد و مدارکی که به دستم رسیده با وجود پیگیری‌های بسیار اعضا، هنوز برخی از مشکلات اراضی ۳۳٠ هکتاری عظیمیه حل نشده است و ارائه خدمات به آن با چالش‌های جدی مواجه است.

مشکلات اراضی ۳۳٠هکتاری عظیمیه قزوین را پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در جلسه‌ای که امروز(یکشنبه) با حضور اعضای تعاونی زمین‌های تعاونی عظیمیه برگزار شد؛ اظهار کرد: بیش از سه دهه است که تعیین تکلیف این زمین‌ها انجام نشده و اکثر اعضای تعاونی‌ها را کارگران تشکیل می‌دهند.

وی افزود: برخی از کسانی که سال‌ها پیگیر حق خود در خصوص این زمین‌ها بودند امروز در بین ما نیستند و فوت کردند، بی شک صدای اعضای این تعاونی‌ها خواهم بود تا حقوق آنها لحاظ شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تصریح کرد: در طول این مدت طبق اسناد و مدارکی که به دستم رسیده با وجود پیگیری‌های بسیار اعضا، هنوز برخی از مشکلات اراضی ۳۳٠ هکتاری عظیمیه حل نشده است و ارائه خدمات به آن با چالش‌های جدی مواجه است.

وی بیان کرد: اگر مسئولان امر امکان ارائه خدمات شهری و زیربنایی به این منطقه را نداشتند چرا اراضی را قطعه‌بندی کردند؟! من خود کارگرزاده هستم و از حقوق کارگران دفاع خواهم کرد.

محمدبیگی گفت: تسریع در روند رسیدگی توسط مسئولان ذی ربط می‌تواند گامی در مسیر پاسخگویی به مطالبات اعضای تعاونی‌های این زمین‌ها باشد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم در آینده نزدیک با استاندار و مسئولان امر جلسه گذاشته و در خصوص این موضوع صحبت و آن را مورد بررسی جدی قرار دهیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: حفظ حقوق صاحبان این زمین‌ها ضروری است و برای تعیین تکلیف هر چه زودتر آن باید اقدام شود؛ لذا به صورت جدی پیگیر مطالبات اعضای تعاونی عظیمیه در سطح ملی و استانی خواهم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان