۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دولتخانه صفوی هرچه زودتر تعیین تکلیف شود/ استانداری قزوین به وضعیت مدارس مناطق محروم رسیدگی کند
کد خبر: ۳۴۳۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۴ ساعت: ۱۷:۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس: 

دولتخانه صفوی هرچه زودتر تعیین تکلیف شود/ استانداری قزوین به وضعیت مدارس مناطق محروم رسیدگی کند

نماینده قزوین در مجلس گفت: در خصوص تعیین و تکلیف دولتخانه صفوی، این فضای تاریخی باید هر چه زودتر ساماندهی و طبق مصوبات اجرا شود، چراکه هر چه این مشکل ادامه یابد نیز به یک تومور بدخیم تبدیل خواهد شد.

دولتخانه صفوی هرچه زودتر تعیین تکلیف شود/ استانداری قزوین به وضعیت مدارس مناطق محروم رسیدگی کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که عصر امروز(شنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به پیشینه هنری قزوین اظهار کرد: راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در قزوین یک حرکت بسیار مهمی است؛ امیدواریم در آینده حتی مدرسه تخصصی خوشنویسی را هم در استان داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه باید به مسائل آموزش و پرورش در مناطق محروم به طور جدی رسیدگی شود، افزود: در برخی روستاها کلاس‌های درس به صورت مختلط برگزار می‌شود که آسیب‌های جدی را برای دانش آموزان در پی دارد.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس اذعان کرد: استانداری برای رسیدگی به وضعیت مدارس مناطق محروم به طور جدی اقدام کند و از این مدارس بازدید صورت گیرد.
 
محمدبیگی عنوان کرد: یکی از مسائل پیش رو در سال تحصیلی جدید مربوط به عدالت آموزش مجازی در دوران کرونایی است و بحث پوشش اینترنت در مناطق مختلف استان هم وجود دارد که مطالبه و مشکل برخی از دانش آموزان است.
 
مشکلات قامتی و جسمانی دانش‌آموزان جدی گرفته شود
 
وی ابراز کرد: در خصوص تعیین و تکلیف دولتخانه صفوی، این فضای تاریخی باید هر چه زودتر ساماندهی و طبق مصوبات اجرا شود، چراکه هر چه این مشکل ادامه یابد نیز به یک تومور بدخیم تبدیل خواهد شد.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: مشکلات جدی قامتی و ساختار بدنی در دانش آموزان وجود دارد که علت اصلی آن ورزش نکردن است که بر اثر آن باید هزینه‌های درمانی بالایی به خانواده‌ها تحمیل شود.
 
محمدبیگی اضافه کرد: در جلسات مختلف بیشتر وقت در زمینه بودجه ریزی صرف می‌شود در حالی که بخشی از جلسه هم باید صرف روح و روان کار در آموزش و پرورش شود؛ در غیر این صورت شاهد آسیب‌های جدی خواهیم بود.
 
وی اذعان کرد: در مدارس مسائلی مربوط به سیگار، اعتیاد و کم رنگ شدن مسائل دینی را در بین دانش آموزان شاهد هستیم که باتوجه به تهاجم فرهنگی باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت بگیرد و توجه ویژه‌ای به حوزه پرورشی شود و ساعات این بخش افزایش یابد.
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان