۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲ برابر شدن آمار فوت مبتلایان به کرونا در قزوین/ به مدت دو هفته محدودیت‌ها اعمال می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۴ ساعت: ۸:۱۷ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان هشدار داد

۲ برابر شدن آمار فوت مبتلایان به کرونا در قزوین/ به مدت دو هفته محدودیت‌ها اعمال می‌شود

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: متاسفانه آمار فوتی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا، نسبت به روزهای گذشته تقریبا به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

۲ برابر شدن آمار فوت مبتلایان به کرونا در قزوین/ به مدت دو هفته محدودیت‌ها اعمال می‌شود

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به آمار صعودی مبتلایان کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان و همچنین تعداد فوتی‌ها طی روزهای اخیر به شدت روند افزایشی داشته و بسیار نگران کننده است.

وی افزود: چنانچه روند افزایشی شیوع کرونا در استان بدین شکل ادامه پیدا کند، شاید شرایط ما از اسفند و فروردین ماه به مراتب بدتر شود؛ لذا نیازمند همراهی بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: اکنون حدود ۲۶۰ الی ۲۷۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۰ نفر از این بیماران دارای شرایط حاد بوده و نیازمند دستگاه تنفسی هستند.

حبیبی عنوان کرد: متاسفانه آمار فوتی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا، نسبت به روزهای گذشته تقریبا به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: از روز شنبه(۴ مرداد) به مدت دو هفته محدودیت‌های کرونایی در استان اعمال خواهد شد و ارزیابی و بررسی‌های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: چنانچه شیوع کرونا در استان روند نزولی داشته باشد محدودیت‌های برداشته خواهد شد و اگر افزایش یاب،د مجدد ممکن است محدودیت‌هایی را داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان