۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های قزوینی اهدا می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان:

۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های قزوینی اهدا می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های قزوینی خبر داد.

۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های قزوینی اهدا می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ علی لطفی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز(پنج شنبه) به مناسبت هفته ملی ازدواج در اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این هفته اظهار کرد: امسال در خصوص هفته ازدواج با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری جشن وجود نخواهد داشت.

وی افزود: طبق ابلاغ وزارت ورزش و جوانان امسال هفته ملی ازدواج با تاکید بر بزرگداشت مراسم ازدواج، پویشی به نام "ازدواج جوانان با همراهی خیران" شکل گرفته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین اذعان کرد: برنامه‌هایی که برای هفته ملی ازدواج برنامه‌ریزی شده، تحت عناوینی همچون رویکرد فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه جوانان، تسهیل و رفع موانع ازدواج، کمک در جهت خرید جهیزیه، الگوسازی و تقدیر از جوانان شایسته‌ای که ازدواج آگاهانه را با سادگی و به دور از تجملات آغاز کردند، نام گذاری شده است.

لطفی ابراز کرد: همچنین در این هفته از زوجین کادر درمان که در ایام کرونا بسیار زحمت کشیدند یا خانواده‌های کادر درمان که عزیزانشان جان خود را در این راه از دست دادند، تقدیر خواهیم کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: با این رویکرد با همراهی خیران و با الگوسازی و تقدیر از این جوانان برنامه‌های هفته ازدواج پیگیری خواهد شد و همچنین در این هفته مراکز مشاوره دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت رایگان در طول هفته و به صورت حضوری و تلفنی مشاوره خواهند داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین اذعان کرد: در رسانه و تلویزیون محتویات فرهنگی برای تشویق جوانان به ازدواج بارگذاری خواهیم کرد و با صاحب نظران نشست تخصصی در رسانه برگزار خواهد شد.

لطفی گفت: در این هفته از تولیدات رسانه‌ای مردم نهاد جوانان حمایت خواهد شد و امیدواریم که در این هفته بتوانیم در فضای مجازی برای موضوع ازدواج تولیدات بسیاری داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه در قزوین یادآور شد: جهیزیه‌ها شامل دست کم ۳ قلم کالا به ارزش ۸ میلیون تومان است که با همکاری خیران اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان