۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۴۳۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱ ساعت: ۱۴:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شبکه بهداشت شهرستان البرز خبرداد

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان البرز

رئیس شبکه بهداشت شهرستان البرز گفت: هر چند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان البرز نسبت به سایر مناطق استان قزوین کمتر است، اما نسبت به گذشته با روند افزایشی روبرو شده‌ایم.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان البرز

صفر فیض الهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آمار کرونا اظهار کرد: متأسفانه در موج دوم شیوع کرونا که همه کشور را درگیر خود کرده شاهد مشکلات بیشتری هستیم و تداوم این روند نگران کننده است.

وی افزود: هر چند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان البرز نسبت به سایر مناطق استان کمتر است، اما نسبت به گذشته با روند افزایشی روبرو شده‌ایم.

این مقام مسئول گفت: از مردم انتظار داریم با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و استفاده از ماسک به سلامت خود و جامعه کمک کنند.

فیض اللهی عنوان کرد: دوری از اجتماعات و حضور بیشتر سالمندان در خانه، مراقبت از کودکان و توجه به شستشوی دست با آب و صابون از نکات مهمی است که می‌تواند به پیشگیری از ابتلاء به کرونا مؤثر باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز تصریح کرد: در راستای ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر محمدیه توسط کلیه صنوف بازدید مشترکی با حضور فرماندار شهرستان البرز و دیگر مدیران ادارات صورت گرفت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اکثر مردم و اصناف و کسبه با رعایت مقررات و قوانین بهداشتی در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این میان متأسفانه تعدادی از نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، اغذیه و بستنی فروشی‌ها نسبت به رعایت نکات بهداشتی کوتاهی کرده بودند که به دلیل به خطر افتادن سلامت مردم با این واحد‌ها برخورد قانونی صورت گرفت که به برخی واحد‌های صنفی تذکر کتبی داده شد و برخی نیز پلمب شدند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان