۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۸۱ پروژه عمرانی قرارگاه در انتظار تامین بودجه/ به طور میانگین هر هفته یک پروژه افتتاح می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۷۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح کرد

۸۱ پروژه عمرانی قرارگاه در انتظار تامین بودجه/ به طور میانگین هر هفته یک پروژه افتتاح می‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: به طور میانگین هر هفته یک افتتاحیه داریم اما برای اینکه ۸۱ طرح عمرانی و پروژه‌های قرارگاه قابلیت اجرا داشته باشد به یک طرح تحولی در تامین بودجه نیاز داریم که پیشنهاد ما استفاده از دارایی‌های غیر مولد دولت و تهاتر است.

۸۱ پروژه عمرانی قرارگاه در انتظار تامین بودجه/ به طور میانگین هر هفته یک پروژه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سعید محمد امروز(چهارشنبه) در بازدید از پروژه جاده سازی قزوین، الموت تنکابن در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌ها و اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور عمران و آبادانی کشور اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به وضعیت بودجه، قرارگاه خاتم پیشنهادی شامل اتمام و تکمیل ۸۱ پروژه مهم عمران و آبادانی در سطح کشور را به دولت تقدیم کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این طرح‌ها به منابع مالی زیادی نیاز دارد؛ لذا پیشنهاد بهره بردن از اجرای کار به صورت تهاتر را داده‌ایم تا با تأمین نفت پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح‌های یاد شده به سازمان برنامه بودجه و مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در حال بررسی است و در صورت تعیین تکلیف نهایی و نحوه تأمین منابع مالی می‌توانیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

بیشتر پروژه‌های قرارگاه در حوزه توسعه زیرساخت‌هاست

وی ادامه داد: به طور میانگین هر هفته یک افتتاحیه داریم، اما برای اینکه این ۸۱ پروژه قابلیت اجرا داشته باشد به یک طرح تحولی نیاز داریم که پیشنهاد ما استفاده از دارایی‌های غیرمولد دولت و تهاتر است.

محمد اضافه کرد: بیشتر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در راستای توسعه زیرساخت‌هاست و پروژه‌های روستایی راه، مدارس، پل و خانه‌های بهداشت را با منابع داخلی قرارگاه در هم جواری پروژه‌های طرح‌های این قرارگاه انجام می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: بیشتر پروژه‌های قرارگاه در حوزه زیرساخت‌ها و زیربنایی است و با اجرای ۸۱ پروژه ملی که قابلیت تکمیل شدن تا خردادماه سال آینده را دارد.

وی در پایان اذعان کرد: حدود ۱۷۰۰ کیلومتر ریل راه آهن، ۷۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه، حدود ۴۰ کیلومتر مترو، یک میلیارد مترمکعب ظرفیت ذخیره سازی آب در سدها و ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال نفت، آب و گاز جزو پروژه‌های قابل اجرا در قرارگاه سازندگی است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان