۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۶ هزار پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد
کد خبر: ۳۴۳۷۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

بیش از ۶ هزار پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۶ هزار و ۳۹ پرونده برای دریافت تسهیلات کرونا در سطح استان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد.

بیش از ۶ هزار پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد

رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: ۶ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۱۰ هزار و ۱۳۶ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد.

وی افزود: از این تعداد پرونده تاکنون سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخته شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: از ۱۵ بانک دولتی و خصوصی استان ۱۱ بانک برای پرداخت تسهیلات کرونا اقدام کرده‌ و بانک ملی و صادرات بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه گفت: ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه با همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های عامل جذب شود.

گروسی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان شناور است، تصریح کرد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارائه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

وی در پایان گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله، بهره بانکی ۱۲ درصد و سه ماه دوره سکون و خواب به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و مدت زمان ثبت نام آن نیز تا پنجم مردادماه تمدید شده است.

انتهای پیام/۱۱۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان