۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در صورت تامین اعتبار ۶ماه آینده تکمیل می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص):

پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در صورت تامین اعتبار ۶ماه آینده تکمیل می‌شود

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در ادامه راه به تامین بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی نیاز دارد که در صورت تامین آن در شش ماهه ابتدایی سال آینده این پروژه آماده تحویل خواهد بود.

پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در صورت تامین اعتبار ۶ماه آینده تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی امروز(چهارشنبه) طی سفری یک روزه از کارگاه پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن بازدید کردند.

این پروژه شامل 164 کیلومتر مسیر مواصلاتی استان قزوین و استان مازندران است که 80 درصد این پروژه انجام شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در حاشیه بازدید از پروژه جاده سازی قزوین، الموت تنکابن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 40 کیلومتر از این پروژه تکمیل شده است و در صورت تامین بودجه امکان تکمیل ادامه راه‌سازی به سرعت وجود دارد.

وی ادامه داد: پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در ادامه راه به تامین بودجه 250 میلیارد تومانی نیاز دارد که در صورت تامین آن در شش ماهه ابتدایی سال آینده این پروژه آماده تحویل خواهد بود.

محمد اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری حدود 10 کیلومتر دیگر از این جاده آماده سازی و آسفالت شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در این پروژه هیچ گونه مشکل اکوسیستمی وجود ندارد و این جاده سازی با در نظر گرفتن همه جوانب و کمترین آسیب به پوشش گیاهی و اکوسیستم جانوری در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: موضوعات زیست محیطی در این مسیر را باید به دو بخش تقسیم کرد. در استان قزوین بیشتر موضوع کانال‌های ارتباطی و تردد حیات وحش مطرح است ولی در بخش مازندران موضوع عبور از جنگل‌ها مطرح است.

وی بیان کرد: در استان قزوین خوشبختانه موضوعات زیست محیطی بررسی شده و 5 گالری برای عبور حیات وحش طراحی و ابلاغ شده است.

محمد در پایان تصریح کرد: در استان مازندران به صورت کلی طرح و نقشه‌ها تغییراتی داشته‌اند تا با عبور از کنار جنگل‌ها مشکلات زیست محیطی به حداقل برسد و هم اکنون هم در مرحله طراحی و تکمیل همین بخش از پروژه هستیم.

استقبال گرم مردم منطقه الموت از سربازان سازندگی

گفتنی است؛ در ادامه سفر از پروژه جاده قزوین – الموت- تنکابن بازدید شد و در طول مسیر مردم روستای دینه کو با در دست داشتن نوشته‌هایی مبنی بر خوش‌آمد گویی به سربازان سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) استقبال گرمی از سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم و هیئت همراه به عمل آوردند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان