۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قزوین در دهه ولایت و ماه‌محرم میزبان اجرای رزمایش "کمک مومنانه" است
کد خبر: ۳۴۳۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۳۱ ساعت: ۱۶:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین خبر داد

قزوین در دهه ولایت و ماه‌محرم میزبان اجرای رزمایش "کمک مومنانه" است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه به اتمام نرسیده و همواره ادامه دارد به طوری که مرحله اول در دهه ولایت و مرحله دوم هم در ایام ماه محرم اجرا خواهد شد.

قزوین در دهه ولایت و ماه‌محرم میزبان اجرای رزمایش "کمک مومنانه" است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ علی حیدری در شورای اداری شهرستان قزوین که عصر امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به همدلی همه مردم و ارگان‌ها در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در رزمایش کمک‌های مومنانه شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه و همدلی و تلاش همه دستگاه‌ها بودیم که کمک‌های خوبی به آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا صورت گرفت که کار بزرگی بود.

وی افزود: با وجود اینکه ویروس کرونا بر زندگی و کسب و کار همه اقشار مردم تاثیر گذاشته بود، اما همه مردم و بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی پای کار آمدند و به همنوعان خود کمک کردند که در نوع خود در جهان بی نظیر بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه به اتمام نرسیده و همواره ادامه دارد به طوری که مرحله اول در دهه ولایت و مرحله دوم هم در ایام ماه محرم برای بار دوم اجرا خواهد شد که می‌طلبد همه به طور جهادی وارد عمل شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز وظیفه اصلی همه ما این است که با عملکرد خوب و با اجرای وظایف خود نیز جامعه را به نظام و انقلاب امیدوار کنیم چراکه در این بین عده‌ای می‌خواهند بدبینی و سیاه نمایی کنند که این منافقین همواره از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشتند و از هر فرصتی برای ضربه به نظام سوءاستفاده می‌کنند.

باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم

حیدری با بیان اینکه عزت و افتخار کشور ما امروز در جهان مشخص است، گفت: کار ما امروز بسیار سخت‌تر است و باید در بدنه مردم و حضور در کنار مردم بتوانیم وضعیت قیمت‌ها را رسیدگی کنیم چراکه باید پاسخگوی مطالبات در این زمینه باشیم و این یک مطالبه به حق است که در اولویت قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین عنوان کرد: بسیاری از معاندین درصددند تا مردم را به بهانه‌های مختلف وارد کف خیابان کنند؛ هر مدیری موظف است تا در اداره خود حفاظت و حراست کند تا کمکی به نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باشد.

وی در پایان تاکید کرد: ما به عنوان خادم در خدمت مردم و جامعه هستیم تا رضایتمندی حداکثری در همه حوزه‌ها وجود داشته باشد از این رو رزمایش کمک مومنانه با قوت هر چه بیشتر از قبل اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان