۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین آبیک در وضعیت سفید است/ تعطیلی آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی
کد خبر: ۳۴۳۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۳۰ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آبیک:

آبیک در وضعیت سفید است/ تعطیلی آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی

فرماندار شهرستان آبیک گفت: آرامستان‌های سطح شهرستان اعم از شهر و روستا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و هیچگونه مراسمی در آرامستان‌ها برگزار نخواهد شد، فقط خانواده متوفی اجازه حضور در آرامستان را دارند.

آبیک در وضعیت سفید است/ تعطیلی آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ شهرام احمدپور امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آبیک اظهار کرد: شهرستان آبیک در وضعیت سفید قرار دارد، اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنیم ناچار به بازگشت به دوران اعمال محدودیت‌ها خواهیم بود.
 
وی افزود: آرایشگاه‌های زنانه تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و همچنین آرامستان‌های سطح شهرستان نیز اعم از شهر و روستا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچگونه مراسمی در آرامستان‌ها برگزار نخواهد شد، فقط خانواده متوفی اجازه حضور در آرامستان را دارند.
 
فرماندار شهرستان آبیک عنوان کرد: پرسنل ادارات و شهروندانی که دچار کرونا ویروس شده‌اند، 14 روز باید در قرنطینه خانگی بمانند و از حضور در مکان‌های عمومی و محل کار خودداری کنند.
 
وی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی با 50 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند و چنانچه در بازرسی نمایندگان فرمانداری، بهداشت و اصناف مشخص شود در پذیرش، سقف مجاز و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده، بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
احمدپور بیان کرد: تمام کارکنان و مراجعین به دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان، بانک‌ها و دفاتر پیشخوان دولت ملزم به استفاده از ماسک هستند.
 
وی اضافه کرد: بخشداران ضمن اطلاع رسانی به دهیاران تاکید کنند در روستاها مراسمات عقد و عروسی با حداقل تعداد افراد، رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار شود.
 
این مقام مسئول گفت: واحدهای تولیدی، دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید تمام اصول بهداشتی را رعایت کنند، بازرسین ملزم به بازدید مستمر و ارائه گزارش از واحدهای مذکور هستند و نظارت بر رستوران‌ها، فست فودها و بازار میوه و تره بار و نحوه فعالیت آنها تشدید شود و بازرسین اداره بهزیستی نظارت و کنترل بیشتری بر کمپ‌ها و آسایشگاه ها داشته باشند.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان