۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گشت زنی از مشاوران املاک برای رعایت سقف اجاره بها
کد خبر: ۳۴۳۶۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۹ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد

گشت زنی از مشاوران املاک برای رعایت سقف اجاره بها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی قزوین در قالب تیم‌های مشترک با سازمان صمت برای بررسی رعایت مصوبه میزان مجاز افزایش قیمت اجاره بها به گشت زنی از مشاوران املاک می‌پردازد.

گشت زنی از مشاوران املاک برای رعایت سقف اجاره بها

هوشنگ محمدی گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در سال جاری، موجرین در کلان‌شهرها حداکثر تا ۲۵ درصد، در شهرهای بزرگ تا ۲۰ درصد و در سایر شهرها تا ۱۵ درصد می‌توانند به بهای اجاره واحدهای مسکونی خود بیفزایند.

وی افزود: تعزیرات حکومتی قزوین در قالب تیم‌های مشترک با سازمان صمت برای بررسی رعایت مصوبه میزان مجاز افزایش قیمت اجاره بها که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده به گشت زنی از مشاوران املاک می‌پردازد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین بیان کرد: در صورتی که مشاوران املاک این مصوبه را در تنظیم قراردادهای اجاره بها رعایت نکنند با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین یک شعبه در شورای حل اختلاف قزوین برای رسیدگی به تخلفات موجرین در این خصوص اختصاص یافته است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افزایش قیمت برخی اجناس در بازار گفت: باید توجه داشت که گرانی با گران فروشی متفاوت و ۲ مقوله جداست و گران شدن برخی کالاها ناشی از افزایش قیمت ارز و طلا بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: این دستگاه با هرگونه افزایش قیمت خارج از نرخ مصوب و گران فروشی با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان