۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دولت باید از اقتصاد تک محصولی و نفت خارج شود
کد خبر: ۳۴۳۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۶ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

دولت باید از اقتصاد تک محصولی و نفت خارج شود

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: دولت باید از اقتصاد تک محصولی و نفت خارج شود و از ظرفیت‌های دیگر به ویژه در حوزه کشاورزی استفاده کند.

دولت باید از اقتصاد تک محصولی و نفت خارج شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که ظهر امروز(پنج شنبه) در سالن جلسات بسیج رسانه برگزار شد، با بیان اینکه امروز بحث آموزش و آگاهی بخشی به جامعه بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در بصیرت افزایی جامعه دارند از این رو باید نقش خود را جدی گرفته و با مطالبه گری صحیح خواسته‌های مردم را تحقق ببخشند.

وی افزود: مجلس باید در زمینه مطالبه‌گری از دولت ورود جدی داشته باشد تا بتوانند حوزه اقتصاد را رونق بخشیده و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: رسانه‌ها دو وظیفه مهم بر دوش دارند؛ ابتدا باید کارآمدی و پیشرفت نظام را به رخ دشمن بکشند که باعث عقب نشینی و شکست آن‌ها در اهدافشان شود.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین ادامه داد: همچنین رسانه‌ها باید زیباهایی انقلاب را به خوبی در جامعه ترسیم کنند تا اعتماد مردم به انقلاب و نظام افزایش یابد، مسئله ای که قطعا عده‌ای به دنبال آن نیستند و برای ناکارآمدنشان دادن نظام جمهوری اسلامی کارشکنی می‌کنند.

رسانه‌ها امید را به مردم تزریق کنند

برین ابراز کرد: وظیفه دوم رسانه‌ها این است که در بحث معیشت نیز مطالبات به حق مردم را بیان کنند و نباید به مسائل فرعی بپردازند، چراکه امروز عده‌ای از این فضا سوءاستفاده می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند جریان ساز باشند، گفت: در بحث فضای مجازی باید موضوعات مهم جزو مطالبات رسانه‌ها باشد تا در زمین دشمن بازی نکنند؛ امروز مخالفان انقلاب با روش عملیات روانی وارد میدان شده و اختلاف افکنی می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور تاکید کرد: دولت باید از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر بودجه نفتی خارج شود و از ظرفیت‌های دیگر به ویژه در حوزه کشاورزی استفاده کند، چراکه کشور ما در این بخش به لحاظ موهبت‌های الهی و نعمات بسیار غنی است که می‌توان بالاترین بهره را از آن ببریم.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین با تاکید بر اینکه دولت باید به جامعه امید تزریق کند و همراه مردم باشد، گفت: عده‌ای در این میان سیاه نمایی می‌کنند به گونه‌ای که هیچ یک از دستاوردها و پیشرفت‌های نظام بیان نمی‌شود و در میان این اخبار منفی خانواده‌ها آرامش نخواهند داشت.

برین در پایان گفت: رسانه‌ها در شرایط امروز کشور باید امیدآفرین باشند و مطالبات منطقی و علمی و جدی مردم را بیان کنند تا جامعه به آینده امیدوار شود.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان