۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فعالان مراکز فرهنگی و رسانه‌ای قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند
کد خبر: ۳۴۳۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۶ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس گروه فرهنگی اداره ارشاد استان:

فعالان مراکز فرهنگی و رسانه‌ای قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند

رئیس گروه فرهنگی اداره ارشاد استان قزوین گفت: میزان دریافت تسهیلات برای صاحبان دیگر ۱۲ میلیون تومان و برای مراکز دارای بیمه، کد کارگاهی و کارفرماها به ازای هر نفر ۱۶ میلیون تومان است.

فعالان مراکز فرهنگی و رسانه‌ای قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند

نسرین میرزائی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌ و هنر صبح ‌قزوین؛ با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا به فعالان مراکز فرهنگی در قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کارفرمایان و کارگاه‌های آسیب دیده از کرونا، فعالان و مراکز فرهنگی دارای مجوز در قزوین می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای ثبت نام تسهیلات کرونا در ۱۴ رسته اقدام کنند.

وی افزود: مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و رسانه‌ای می‌توانند در سامانه تسهیلات کرونا کارا برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین اذعان کرد: میزان دریافت تسهیلات برای صاحبان دیگر ۱۲ میلیون تومان و برای مراکز دارای بیمه، کد کارگاهی و کارفرمایان فرهنگی به ازای هر نفر ۱۶ میلیون تومان است.

وی گفت: افراد می‌توانند به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده و در سامانه‌ی کارا رسته‌ی مورد نظر و برای ثبت‌نام کدملی و شماره‌تلفن خود را وارد کرده و بعد از مشخص‌‌کردن کد ریز فعالیت و مطالعه‌ی بخش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: اهل قلم و عضو کانون می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند و چنانچه اگر در بخش ثبت‌نام و وارد کردن کدملی و شماره تلفن دچار مشکل شدند با وزارت ارشاد تماس بگیرند.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان