۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حقوق کارگران بر کلیه مطالبات مقدم است
کد خبر: ۳۴۳۵۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۵ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

حقوق کارگران بر کلیه مطالبات مقدم است

رئیس کل دادگستری استان قزوین در رابطه با موضوع کارخانه‌های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات گفت: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

حقوق کارگران بر کلیه مطالبات مقدم است

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان امروز(چهارشنبه) با حضور رئیس کل دادگستری استان، مسئولان قضایی و مدیران استان در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی در این نشست اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب "جهش تولید" را در سال ۱۳۹۹ از آحاد مسئولان و مردم مطالبه کردند و با این وصف همه مکلفیم تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار ببندیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: امیدواریم با تلاش‌هایی که ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دارد و با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن، در استان قزوین که یکی از قطب‌های صنعتی کشور است هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود و بتوانیم شرکت‌های نیمه فعال را نیز به چرخه تولید بازگردانیم که لازم است در جهت رسیدن به این هدف مهم همه دستگاه‌ها و نهادها به میدان بیایند.

وی در رابطه با موضوع کارخانه‌های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات بیان کرد: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

قدرتی در پایان گفت: در صورت فروش دستگاه‌ها و ماشین آلات و اموال منقول شرکت و اعیانی به این منظور، خریدار باید متعهد شود با حفظ کاربری صنعتی این کارخانه به حیاتش ادامه دهد و طی این مدت مقدمات انتقال کارخانه را با ابزارهای جدید در یکی از شهرک‌های صنعتی استان فراهم کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان