۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین تعطیل شود
کد خبر: ۳۴۳۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۵ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار:

تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین تعطیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از اشاعه ویروس منحوس کرونا تمامی جشن‌ها، مراسم، همایش‌ها، کلاس‌های آموزشی، معارفه‌ها و هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین تعطیل شود

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع بیش از حد انتظار این ویروس در استان، در صورت ادامه این شرایط احتمال ورود به پیک دوم بیماری وجود دارد.

وی گفت: با توجه به این موضوع از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود دستورهای بهداشتی را کاملا رعایت کرده و سالن‌های آمفی تئاتر و میهمانسراهای قزوین، هیچگونه خدماتی ارائه ندهند و واگذار نگردند.

حبیبی افزود: در راستای کنترل و جلوگیری از اشاعه ویروس منحوس کرونا تمامی جشن‌ها، مراسم، همایش‌ها، کلاس‌های آموزشی، معارفه‌ها و هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه شرایط استان از نظر کرونا نسبت به استان‌های همجوار بهتر بوده ولی آمار آن، کاملا شکننده است و اگر توجه لازم را به کرونا نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این شرایط ضمن اطلاع رسانی، مطالبات مردم از قبیل ارائه خدمات غیرحضوری در ادارات را از مسئولان درخواست کنند تا شاهد اقدام دستگاه‌ها در این مسیر باشیم.

معاون استاندار قزوین عنوان کرد: مردم هم باید در این شرایط ضمن مسئولیت اجتماعی، بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و از حضور در تجمعات و مراسم دارای ازدحام پرهیز کنند.

حبیبی گفت: از اصحاب رسانه استان درخواست داریم مثل اوایل کار مقابله با کرونا با تحلیل‌های خود پای کار بیایند و پویش "من ماسک می‌زنم" را برای مقابله با این ویروس جریان سازی کنند.

وی در پایان گفت: هم اکنون استفاده مردم از فضای مجازی به واسطه کرونا دوسه برابر شده است و اگر این پویش تقویت شود نقش موثری در کنترل کرونا خواهد داشت. 

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان