۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شناسایی ۲۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ ۱۷۹ نفر در اثر کرونا جان باختند
کد خبر: ۳۴۳۵۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۴ ساعت: ۱۴:۵۰ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد

شناسایی ۲۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ ۱۷۹ نفر در اثر کرونا جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

شناسایی ۲۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ ۱۷۹ نفر در اثر کرونا جان باختند
به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.
 
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 
لاری ادامه داد: ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان