۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رعد و برق و وزش باد‌ طی روزهای آینده در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۴ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان خبر داد

رعد و برق و وزش باد‌ طی روزهای آینده در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: طی سه روز آینده با گذر متناوب امواج کم دامنه، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را خواهیم داشت.

رعد و برق و وزش باد‌ طی روزهای آینده در قزوین

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بامداد امروز مردم شهر آوج دمای ۱۱ درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۳۴ درجه در بوئین‌زهرا گزارش شده است و در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۱۶ تا ۳۳ درجه ثبت شده است.

وی افزود: طی سه روز آینده با گذر متناوب امواج کم دامنه، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: برای امروز هم با گذر امواج افزایش ابر و برای برخی از مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برای روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه بارش‌های رگباری مربوط به ارتفاعات شمالی استان است.

آخوندی بیان کرد: دیروز با گذر امواج بیشترین بارش باران در شهر سیردان 11 میلی‌متر و معلم کلایه ۹ و ۲۴ دهم میلی‌متر ثبت شده است؛ همچنین میزان بارش باران در قزوین کمتر از یک دهم میلی متر بود.

وی در پایان گفت: تا روز پنج شنبه دمای هوای استان تغییر چندانی نخواهد داشت و روز جمعه نیز در کل استان دمای هوای استان به طور نسبی افزایش می‌یابد، تا صبح روز جمعه در ساعات عصر و شب وزش باد‌های شمالی تداوم دارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان