۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسابقه کتاب‌خوانی «قدرت و شکوه زن» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۵۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۴ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

مسابقه کتاب‌خوانی «قدرت و شکوه زن» در قزوین برگزار می‌شود

کانون خواهران بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «قدرت و شکوه زن» در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، برگزار می‌کند.

مسابقه کتاب‌خوانی «قدرت و شکوه زن» در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مسابقه کتاب‌خوانی "قدرت و شکوه زن" ویژه اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به همت کانون خواهران بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.
 
مسابقه کتابخوانی از کتاب «قدرت و شکوه زن» در کلام امام و رهبری با مقدمه علیرضا پناهیان انتخاب شده است که علاقه‌مندان با خواندن این کتاب با سخنان شنیده نشدۀ «امام و رهبری» در تجلیل از مقام «زن» آشنا می‌شوند.
 
کتاب «قدرت و شکوه زن» شامل بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان است که توسط انتشارات بیان معنوی در هفت فصل شامل «مادر، پایه بهشتی شدن انسان‌ها»، «زن، مبدا همه خیرات»، «سعادت و شقاوت کشورها به دست زنان»، «کمبود محبت مادری»، «منشا فساد عالم»، «شغل اصلی زن، قدرت زن در مدیریت همسران» و «اجر زنان بیش از مردان» منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۳۰ تیر ماه ۹۹ پاسخ‌های خود را از طریق نشانی پستی قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ یا فکس به شماره ۳۳۷۸۵۱۰۰ و یا ارسال مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح به صورت یک عدد ۸ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ و یا شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند.

گفتنی است؛ اسامی برندگان مسابقه اعلام و جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان