۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ورود ۲۱۲ هزار گردشگر به جزیره‌ی کیش در نوروز ۹۲
کد خبر: ۳۴۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ورود ۲۱۲ هزار گردشگر به جزیره‌ی کیش در نوروز ۹۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رضایت ۸۳.۸ درصدی گردشگران در ایام نوروز از خدمات این جزیره خبر داد.

  ورود ۲۱۲ هزار گردشگر به جزیره‌ی کیش در نوروز ۹۲
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش، «علیرضا عامری» در جلسه‌ی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این جزیره، افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش سعی کرده تامین رفاه و کسب رضایت حداکثری گردشگران را محور اصلی فعالیت و اولویت خود قرار دهد و طبق نتایج نظرسنجی توانسته رضایت 83.
8 درصد گردشگران را جلب کند.
  رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به این‌که دستیابی به این درصد از رضایت، نتیجه تعامل و همکاری میان مسوولان و بخش خصوصی و اعضای شورای تامین جزیره کیش است، از ورود 212 هزار و 500 گردشگر در ایام نوروز به کیش خبر داد.
  وی با اعلام انجام 1500 سورتی پرواز در فرودگاه بین‌المللی کیش، ادامه داد: 20 درصد این پروازها، پروازهای داخلی کشور بودند.
  عامری استقبال در فرودگاه و بندرگاه، موسیقی و حرکات آئینی، ساخت مجسمه‌های شنی، مسابقات و بازی‌های ساحلی، جشنواره اقوام ایرانی، مسابقات و بازی‌های ساحلی، جنگ خانواده کشتی یونانی، برپایی بازارچه صنایع‌دستی، سوغات و غذاهای محلی اقوام ایرانی، کارناوال شادی و جنگ کودک، نورافشانی و آتش بازی، جنگ شبانه قرعه‌کشی جوایز و کنسرت موسیقی را از برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام نوروز در جزیره کیش برشمرد و افزود: این برنامه‌ها تا 16 فروردین‌ماه ادامه دارد.
  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از 975 مورد بازرسی از مراکز گردشگری خبر داد و گفت: در راستای تکریم گردشگران، بازرسان این سازمان در ایام نوروز هتل‌ها، مراکز پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تفریحی را به صورت گسترده زیر نظر داشتند.
  رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش همچنین افزود: برای افزایش ظرفیت مراکز اقامتی کیش 4000 چادر در 9 کمپینگ برپا و امکانات لازم برای برپایی 1500 چادر شخصی نیز در کمپ جنب مصلی مهیا شد.
  وی ادامه داد: در ایام نوروز ذخیره‌سازی کالا برای کنترل قیمت‌ها، تکریم و رفاه حال گردشگران مسافر به این جزیره‌ی زیبا انجام شد که به قیمت مصوب و روی جلد در دو جایگاه عرضه مستقیم میوه و کالا و چهار مرکز عرضه موادغذایی در کیش به مشتریان عرضه می‌شود.
  براساس این گزارش، جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشور واقع است.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان