۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین رد اعتبارنامه "تاجگردون" جراحی فساد از دل مجلس بود/ مسئولان اقتصاد کمرشکن موجود را درمان کنند
کد خبر: ۳۴۳۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۲ ساعت: ۸:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

رد اعتبارنامه "تاجگردون" جراحی فساد از دل مجلس بود/ مسئولان اقتصاد کمرشکن موجود را درمان کنند

نماینده قزوین در مجلس خبرگان گفت: نمایندگان مجلس حق داشتند تاجگردون را رد کنند، چنین رفتارهایی به مانند جراحی فساد می‌ماند اگر یکی از اعضا آلوده به ویروس باشد با قطع آن عضو می‌توانیم از سرایت بیماری به تمام بدن جلوگیری کنیم.

رد اعتبارنامه "تاجگردون" جراحی فساد از دل مجلس بود/ مسئولان اقتصاد کمرشکن موجود را درمان کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله علی اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر این عضو خبرگان رهبری برگزار شد، با اشاره به اهداف شکل گیری انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای این شکل گرفت که خلیفه اللهی به ثمر برسد و زیبایی‌ها تقویت و عنصر شیطانی تضعیف شود.

وی افزود: بعثت انبیا و رسالت ائمه و قیام بزرگان دینی برای حرکت انسان به سمت زیبایی‌های آفرینش است، تمام هدف انقلاب اسلامی حرکت ما به سمت کمال است. اما اگر امروز شاهدیم که رانت و رشوه بیداد می‌کند یعنی ما نتواتستیم در مسیر انفلاب درست حرکت کنیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه رسالت انبیا و اولیای الهی برای هدایت انسان به سوی فضائل و اخلاق نیکو بوده است، اذعان کرد: انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب امام خمینی(ره) در امتداد رسالت انبیای الهی بود، اما امروز افزایش مشکلات اقتصادی و فرهنگی با اهداف انقلاب همخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: نسبت به اقتصاد فعلی جامعه اعتراض داریم و به ندرت کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که به وضع موجود راضی باشد؛ اقتصاد با جان و زندگی مردم سر و کار دارد و من عنوان یک طلبه، شهروند و عضو مجلس خبرگان رهبری اقتصاد فعلی را اقتصادی کمرشکن می‌بینم‌.

امام جمعه تاکستان اضافه کرد: اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود، نمی‌دانستیم اکنون کشور با چه وضعیتی روبه‌رو می‌شد، رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات عاملی شد تا مردم به کمک یکدیگر بشتابند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه تصریح کرد: به دولت نقد وارد است و عده ای بدون اینکه شایستگی پستی را داشته باشند مسئولیت به آنها سپرده شده و نمی‌دانند چگونه مدیریت کنند و این موضوع و سوءتدبیرها به مشکلات جامعه دامن زده است.

اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی کشور نیز نقد وجود دارد، گفت: به واسطه غفلت مسئولان از فرهنگ بسیاری از خانواده‌ها از هم پاشیده شدند و مسئولانی که به واسطه ارزش‌های انقلاب مسئولیت پیدا کردند باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی یادآور شد: در مجلس خبرگان رهبری توسط آیت‌الله جنتی نامه‌های بسیاری برای وزرا و نهادهای مربوطه نگارش و از آنها خواسته شده است نسبت به وضعیت موجود کشور رسیدگی داشته باشند و بدین ترتیب مطالبات به صورت رسمی انجام شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان ابراز کرد: باید از خود بپرسیم چرا بشر به سوی مادی گرایی در شتاب است؟ پیشنهاد می‌کنم کتاب «علل گرایش به مادی‌گرایی» شهید مرتضی مطهری را مطالعه کنید در گذشته بت‌ها شامل «لات» و «عزی» بود و امروزه به «نفس» و «رانت» تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: دشمن از انقلاب، نظام و مردم ایران مایوس شده و از آن سوی دنیا برای جنگ بپا خواسته است، اما انقلاب با قدرت هرچه تمام تر در مقابل آنان ایستاده است و مردم نیز باید در انتخاب‌های خود دقت بسیار داشته باشند زیرا بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه به انتخاب نادرست مردم بازمی‌گردد.

وی در پاسخ به حواشی شکل گرفته در مسئله تایید اعتبارنامه تاجگردون گفت: نمایندگان مجلس حق داشتند تاجگردون را رد کند، چنین رفتارهایی به مانند جراحی فساد می‌ماند اگر یکی از اعضا آلوده به ویروس باشد با قطع آن عضو می‌توانیم از سرایت بیماری به تمام بدن جلوگیری کنیم؛ با مشاهده فساد باید ریشه آن قطع شود.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه امروز کشور به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شده است، اذعان کرد: قدرت ایران به گونه ای است که پنج کشتی مزین به پرچم کشورمان تا نزدیکی امریکا پیش می‌رود و امریکا نمی‌تواند دست از پا خطا کنند، تمام این موارد نشان از قدرت کشورمان دارد.

وی افزود: سپاه پاسداران پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار داد و امریکا جرات عکس العمل نداشت، تمام این موارد نشان از قدرت ایران دارد؛ دستگیری روح الله زم، دستگیری ریگی، شکار هواپیماهای جاسوسی آمریکا همه نشان از قدرت انقلاب اسلامی ایران دارد البته نباید همبستگی در داخل کشور را فراموش کنیم.

عضو خبرگان رخبری بیان کرد: روح الله زم سخنانی را در تلویزیون مطرح کرد که با فتنه ۹۶ و اتفاقات تاکستان همخوانی دارد، در سال ۹۶ حوزه علمیه و دفتر امام جمعه تاکسان به آتش کشیده شد که روح الله زم به واسطه کانال خبری «آمد نیوز» فتنه را مدیریت می‌کرد.

وی با اشاره به حواشی مطرح شده درباره ساخت مصلی در تاکستان عنوان کرد: مجتمع بزرگ مصلی تاکستان شامل ۱۲ پروژه مسجد جامع تاکستان، درمانگاه، سالن اجتماعات، کتابخانه دیجیتال و مجموعه‌های ورزشی است که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث بوده و در حال حاضر فاز چهارم آن در حال اجراست.

اسلامی در پایان یادآور شد: تمام هزینه‌های ساخت مصلای بزرگ تاکستان با ۱۲ پروژه فرهنگی اجتماعی و ورزشی به همت خیرین تامین می‌شود و امیدواریم با این فضا بتوانیم شرایط جذب جوانان را به مسجد فراهم کنیم.
انتهای پیام/ ۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان