۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دستگيري ۲ قاچاقچي مسافرنما و مرگ دلخراش جوان ۳۲ ساله در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۴۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۱ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از اخبار حوادث در قزوین؛

دستگيري ۲ قاچاقچي مسافرنما و مرگ دلخراش جوان ۳۲ ساله در قزوین

فرمانده انتظامی تاکستان از مرگ مرد ۳۲ ساله در یکی از روستاهای تاکستان در حادثه نقص فنی کمباین خبر داد.

دستگيري ۲ قاچاقچي مسافرنما و مرگ دلخراش جوان ۳۲ ساله در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

2 مصدوم در برخورد 4 دستگاه خودرو سواری در آبیک 

سرهنگ قدرت حسنی اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر برخورد 4 دستگاه خودروی سواری در محور "قزوین -تهران" لاین جنوبی شهر آبیک، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران کلانتری 11 آبیک برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد در این سانحه 4 دستگاه خودروی سواری پراید، وانت پیکان، پژو 405 و پژو پارس با یکدیگر برخورد داشته که در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسنی بیان کرد: علت وقوع اين حادثه رانندگي توسط كارشناسان پليس راه تغيیر مسير ناگهاني سواري پرايد نسبت به وانت پيكان و عدم رعايت فاصله طولي سواری پژو ۴۰۵ نسبت به سواری پژو پارس اعلام شده است.

سرپرست پليس راه استان قزوين به رانندگان توصيه كرد که قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.

نجات معجزه آسا زنی میانسال پس از سقوط در چاه

سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط فردی در چاه منزل یکی از مناطق شهر قزوین بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور مأموران به محل حادثه مشخص شد خانمی میانسال در محوطه یک باب منزل مسکونی به علت ریزش دیواره چاه قدیمی به درون آن سقوط کرده است.

خدایی گفت: بلافاصله با حضور ماموران آتش نشانی، فرد مورد نظر از چاه خارج و توسط عوامل اورزانس به بیمارستان منتقل شد.

دستگيري 2 قاچاقچي مسافرنما در قزوین

سرهنگ فرهادعلی بیگی گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین-زنجان"، 2 دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از 2 تن از مسافران مقدار یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراهشان جاسازی شده بود کشف و متهمان دستگیر شدند.

علی بیگی با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

نقص فنی کمباین جوان 32 ساله را به کام مرگ کشاند

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: روز گذشته یک فقره حادثه منجر به فوت در بیمارستان تامین اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به محل مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی تاکستان ادامه داد: با حضور ماموران کلانتری در محل و تحقیقات میدانی مشخص شد، جوانی 32 ساله در روستای قرقسین شهرستان تاکستان مشغول چیدن گندم با دستگاه کمباین بوده که دستگاه از قسمت چرخ دچار نقص فنی شده و نامبرده برای رفع نقص به زیر دستگاه رفته که ناگهان دستگاه به حرکت افتاده و منجر به صدمات شدیدی به نامبرده شده است.

عزیزی با بیان اینکه متاسفانه نامبرده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت صدمات وارده فوت شده است، از کشاورزان درخواست کرد تا حین استفاده از ماشین آلات کشاورزی نهایت دقت را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار این چنینی نباشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان