۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام ۱۳۶۹قزوینی در طرح اقدام ملی مسکن/ بوئین زهرا بالاترین میزان مستاجر را داراست
کد خبر: ۳۴۳۴۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۱ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد

ثبت‌نام ۱۳۶۹قزوینی در طرح اقدام ملی مسکن/ بوئین زهرا بالاترین میزان مستاجر را داراست

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن در مجموع هزار و ۳۶۹ نفر در استان ثبت‌نام کرده و ۶۴۸ نفر تایید و ۱۳۷ احراز هویت شده‌ است.

ثبت‌نام ۱۳۶۹قزوینی در طرح اقدام ملی مسکن/ بوئین زهرا بالاترین میزان مستاجر را داراست

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ابراهیم مبارک قدم در جلسه شورای مسکن که امروز(شنبه) در سالن جلسات باغستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: بوئین زهرا بیشترین مستاجر را داراست و در این شهرستان در مرحله اول ۱۶ نفر و در مرحله دوم ۵۹۴ متقاضی موفق به ثبت نام شده و ۵۸۷ تایید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: هم اکنون هزار و ۳۶۹ متقاضی از جمعیت مستاجری استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که درصورت فراهم شدن شرایط می‌توان به ۲۶ هزار خانوار برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ابراز کرد: در آبیک برای ۱۲۸ واحد در قالب ۱۱ بلوک تامین زمین شده و در ساخت واحدها تفاوت کیفیت و طراحی‌ها نسبت به سایر پروژه‌های پیشین مد نظر واقع شده است.

وی افزود: در شهرستان تاکستان نیز چهار هزار و ۱۷۰ متر مربع زمین به شیوه مجتمع در قالب ۱۲ بلوک و در بیدستان در مجموع ۱۱۲ واحد درنظر گرفته شده است.

اقبالیه بیشترین میزان متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن

این مقام مسئول عنوان کرد: باتوجه به رشد ثبت‌نامی‌ها در بوئین زهرا لازم است سایت درنظرگرفته شده مورد تجدید نظر واقع شده و میزان آن افزایش یابد.

وی عنوان کرد: اقبالیه بیشترین میزان متقاضی را داراست و برای این شهر ۲۱۰ واحد ثبت و پنج هزار متر مربع زمین به صورت تفکیکی درنظر گرفته شده و ۲۰۸ واحد طراحی شده است.

مبارک قدم افزود: در شمال شرق محمود آباد چهار هزار متر مربع زمین درنظرگرفته شده است، الوند نیز یکی از شهرهای پرمستاجر است، باید محل زمین آن که ۵۰۰ متر فاصله داشت در داخل شهر تامین شود؛ همچنین در اسفرورین و خرمدشت نیز متقاضیانی وجود داشت.

وی درباره مجموع ثبت‌نامی‌ها در طرح اقدام ملی مسکن استان اظهار کرد: در مجموع هزار و ۳۶۹ نفر در استان ثبت‌نام کردند که ۶۴۸ نفر تایید و ۱۳۷ احراز هویت شده‌ و ۳۳ هزار مترمربع زمین درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: لازم است باتوجه به تورم موجود هزینه پرداخت شده توسط متقاضیان مورد تجدید نظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: تفاهم نامه‌هایی برای تخفیفات لازم در شهرداری‌ها و نظام مهندسی مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان