۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد قضایی با عرضه کنندگان قلیان در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۵ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت پیشگیری از جرم استان هشدار داد

برخورد قضایی با عرضه کنندگان قلیان در قزوین

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از برخورد قضایی با عرضه کنندگان قلیان در قزوین خبر داد و افزود: قطعا دستگاه قضائی با هر آنچه سلامت جسم و روان جامعه را به خطر اندازد برخورد جدی خواهد کرد.

برخورد قضایی با عرضه کنندگان قلیان در قزوین

علی فولیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مصرف قلیان در سایه عدم نظارت دستگاه‌های متولی افزایش چشمگیری داشته که تبعات زیانبار آن متوجه سلامت عمومی جامعه بوده و خصوصاً در شرایط کنونی کشور موجب شیوع ویروس کرونا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به استناد مفاد قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، استعمال و عرضه دخانیات در اماکن عمومی ممنوع بوده و متضمن تعقیب و تعیین مجازات است.

این مقام قضائی بیان کرد: با توجه به ممنوعیت قانونی مصرف قلیان در برخی اماکن عمومی مانند سفره‌خانه های سنتی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه برخورد با صاحبان واحدهای صنفی متخلّف از جمله قهوه‌خانه ها و واحدهایی که مبادرت به عرضه آلات و ادوات قلیان می‌کنند؛ الزامی است.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در پایان از برخورد جدی قضائی با متخلفین در این حوزه خبر داد و افزود: قطعا دستگاه قضائی با هر آنچه سلامت جسم و روان جامعه را به خطر اندازد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان