۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۴ کیلو حشیش در یک عملیات مشترک کشف شد
کد خبر: ۳۴۳۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۴ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۴۴ کیلو حشیش در یک عملیات مشترک کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۴ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و هرمزگان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

۴۴ کیلو حشیش در یک عملیات مشترک کشف شد

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین متمرکز بر روي عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده در پوشش بار در حال انتقال آن به استان‌های غربی کشور است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران با پشتيباني و هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به محورهای مواصلاتی منتهی به هرمزگان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پايش خودروهاي عبوري کردند که در نهایت کامیون کشنده در محور ورودی شهر هرمزگان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: بلافاصله کامیون متوقف و راننده دستگیر و در بازرسي از خودروی متهم مقدار 44 کیلو حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی استان هرمزگان شد؛ بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و موفقیت در مبارزه با معضل مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و مشارکت آحاد جامعه است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان