۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین «مدرسه بشر دوستی» در قزوین ساخته می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۲ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان:

«مدرسه بشر دوستی» در قزوین ساخته می‌شود

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از ساخت مجموعه «مدرسه بشر دوستی» در قزوین خبر داد.

«مدرسه بشر دوستی» در قزوین ساخته می‌شود

نادر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: حوزه دانش‌آموزی معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با توجه به اهمیت نگرش رفتارهای مهربانانه و بشردوستانه در بین دانش‌آموزان، اقدام به طراحی، ساخت و تدوین مجموعه تصویری «مدرسه بشردوستی» کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه «مدرسه بشر دوستی» در فضای مجازی توزیع و منتشر خواهد شد، افزود: این مجموعه در واقع سیمای دانش‌آموزان بشردوست را به نمایش می‌گذارد و رویکرد آن در واقع در میان گذاشتن اهداف جمعیت هلال احمر و نوع نگرش مهربانانه و رفتارهای بشردوستانه است.

میرزایی با بیان اینکه در این مدرسه و در هر برنامه، مباحث در قالب‌های مختلف علمی، هنری و ادبی و به صورت خلاق مطرح می‌شود؛ گفت: آموزش کمک‌های اولیه، آشنایی با مفاهیم بشردوستی، تمرین و مشق رفتارهای مهربانانه، توجه به مفاهیم عمیق‌تری از رفتارهای مهربانانه در جامعه و جلب توجه بچه‌ها به کلماتی مثل صلح و بشر دوستی و بررسی لایه‌های درونی‌تر آن، از جمله مباحثی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: این مجموعه از یک سو تقویت روحیه نوع‌دوستی و رفتارهای مهربانانه در بین دانش‌آموزان را به تصویر می‌کشد و از سویی دیگر تفاهم، همکاری، برقراری دوستی و ترویج صلح را برای آنها به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان