۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۹۶ واحد صنفی متخلف در قزوین تعطیل شد
کد خبر: ۳۴۳۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۲ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

۲۹۶ واحد صنفی متخلف در قزوین تعطیل شد

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: از ابتدای امسال با انجام بیش از ۲۷ هزار مورد بازرسی، ۲۹۶ واحد صنفی متخلف در قزوین تعطیل شد.

۲۹۶ واحد صنفی متخلف در قزوین تعطیل شد

محمدتقی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین، برای پیشگیری از ویروس کرونا از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان خرداد ۹۹ بیش از ۲۷ هزار بازدید انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان، ۲۷ هزار و ۶۲۰ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، ادارات دولتی و مراکز خدمات جامع سلامت داشتند؛ گفت: بازرسان در این مدت، نسبت به صدور یک هزار و ۱۶۵ اخطار بحرانی و غیر بحرانی اقدام کردند.

به گفته سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا، تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف ادامه دارد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: در این بازدیدها، به علت رعایت نکردن بهداشت محیط و اقدامات پشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۲۹۶ واحد صنفی، تعطیل شدند و پرونده آنها برای رسیدگی به تخلفات بهداشتی، به مراجع قضایی ارجاع شد.

سلیمانی، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در مکان‌های عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، موضوع را به سامانه "۱۹۰" گزارش کنند تا ضمن رسیدگی به شکایت‌ها، موارد تخلف از مقررات بهداشتی، به مراجع قضایی معرفی شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان