۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سنگ‌اندازی نکنند
کد خبر: ۳۴۳۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۱ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سنگ‌اندازی نکنند

استاندار قزوین گفت: قطعا با بانک‌هایی که خارج از قانون و براساس استنباط‌های شخصی یا برای رعایت مسائلی بخواهند در فرآیند تولید اخلال ایجاد کنند یا در اسرع وقت پاسخ تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی را ندهند، برخورد خواهیم کرد.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سنگ‌اندازی نکنند
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی پور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی استان درباره سنگ‌اندازی برخی از دستگاه‌ها در مسیر تولیدکنندگان اظهار کرد: ما هیچ نوع سنگ اندازی را نمی‌پذیریم چراکه این کار اخلال در نظم عمومی و امنیت ملی است.

وی افزود: ما حتما با این مسئله به صورت جدی برخورد خواهیم کرد، لذا کمیته‌ای تشکیل شده و به خبرگان بانکی ماموریت دادیم و معاون اقتصادی جلسات متعددی را با بانک‌ها دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: قطعا با بانک‌هایی که خارج از قانون و براساس استنباط‌های شخصی یا برای رعایت مسائلی بخواهند در فرآیند تولید اخلال ایجاد کنند یا در اسرع وقت پاسخ تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی را ندهند، برخورد خواهیم کرد.

ایرادات بدون پایه و اساس را نخواهیم پذیرفت

این مقام مسئول یادآوری کرد: ما امسال حجت داریم که جهش تولید را در استان رقم بزنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری در هفتم تیرماه هم یک حجت برای تمام مسئولین و مسئولین بانکی کشور است؛ لذا انتظار ما این است که مسئولین بانکی شرایط را تغییر دهند و تسهیل‌گری کنند.

جمالی پور در پایان تاکید کرد: ایرادات بیخود و ایراداتی که هیچ پایه و اساسی ندارد را از هیچ‌کس نخواهیم پذیرفت؛ امیدواریم با عزمی که امروز در بین مسئولین استان است و عزمی که مسئولین بانکی در شورای هماهنگی بانک‌ها وعده دادند نیز اتفاقی بیفتد که برای تولید و اقتصاد استان مفید باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان