۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جریان مواسات با رویکرد مفسده‌ستیزی ادامه پیدا کند
کد خبر: ۳۴۳۲۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۰ ساعت: ۱۵:۲۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در دیدار تشکل‌های دانشجویی:

جریان مواسات با رویکرد مفسده‌ستیزی ادامه پیدا کند

امام جمعه قزوین در دیدار تشکل‌های دانشجویی گفت: جریان مواسات با رویکرد مفسده‌ستیزی ادامه پیدا کند.

جریان مواسات با رویکرد مفسده‌ستیزی ادامه پیدا کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(سه شنبه) در دیدار تشکل‌های دانشجویی فعال در عرصه مواسات و مقابله با بیماری کرونا با تقدیر از خدمات دانشجویان در این عرصه اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم در عصری زندگی می‌کنیم که دانشجویان فعال در عرصه خدمت‌رسانی و رویکردهای دینی، ایمانی و انسان دوستانه فعال هستند.

وی تصریح کرد: ما از نسلی هستیم که در زمان اعتراضات پیش از انقلاب، حمایت یک دانش‌آموز برایمان دلگرم کننده بود اما امروز شاهدیم که دانشجویان و دانش‌آموزان با قدرت و جدیت پای کار منویات رهبری و آرمان‌های انقلاب هستند و این مهم بسیار امیدبخش است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر توجه هر چه بیشتر به جوانان تأکید کرده‌اند، افزود: یکی از جدی‌ترین موارد در حکم بنده، توجه به جوانان است و به همین خاطر از ابتدا نگاه ویژه‌ای برای تعامل و ارتباط بیشتر با جوانان داشته‌ایم و رویکرد ما نسبت به این موضوع بسیار مثبت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از اقدامات مواساتی دانشجویان و اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: مواسات اقدام بسیار ارزشمندی است و ان‌شاءالله با رویکردهای بهتر با جدیت و با محور مساجد ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تلاش کنیم تا آیات انفاق، زکات و صدقات را احیا کنیم و اگر آیات الهی در این حوزه‌ها احیا شوند، شاهد تحولات چشم‌گیر در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و ریشه کن شدن فقر خواهیم بود.

عابدینی عنوان کرد: اگر بخواهیم موضوع مواسات را ریشه‌ای‌تر دنبال کنیم، می‌باید روح مفسده ستیزی را تقویت کنیم تا کارخانه‌هایی نظیر کنتورسازی به تعطیلی کشیده نشود که کارگران آن با چالش مواجه شوند و نیاز به کمک پیدا کنند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: تربیت ناشی از اقدامات مواساتی بسیار زیبا و جذاب است و تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان