۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشنواره مجازی "همگفت جوانان آسیب‌ستیز" در قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۳۴۳۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۹ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان:

جشنواره مجازی "همگفت جوانان آسیب‌ستیز" در قزوین برگزار می شود

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری جشنواره مجازی همگفت جوانان آسیب ستیز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در قزوین خبر داد.

جشنواره مجازی "همگفت جوانان آسیب‌ستیز" در قزوین برگزار می شود

نادر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره فراخوان جشنواره همگفت جوانان آسیب ستیز که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: این جشنواره در واقع موضع جوانان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که همیشه آنها را به عنوان یک جوان تهدید می‌کند و جوانان با بیان یک جمله که نشان از آگاهی، اندیشه، باور و اراده آنها برای آغوش کشیدن امنیت است در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی افزود: خشونت، اعتیاد و گم شدگی هویت و خیلی چیزهای دیگر خطراتی برای جوانان هستند که جوانان همیشه با آنها سرو کار دارند و این جشنواره سعی دارد نگرش جوانان در مقابله با این آسیب‌ها را بیان کند.

میرزایی ادامه داد: افراد برای شرکت در این جشنواره جملات خود را در مقابل دوربین موبایل خود ابراز داشته و به آدرس مجازی جشنواره ارسال می‌کنند و هیئت داوران جشنواره آثار رسیده به دبیرخانه را از سه جهت مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه نگارش و محتوای جمله مثل موضوع، ساختار انشایی و نیز زیبایی و ظرافت ادبی جمله در ابتدا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ افزود: گویش و بیان، مثل بیان خوب و درست جمله، خلاقیت در بیان و تن و آهنگ صدا و نیز جنبه نمایشی مانند زبان بدن و ابراز احساسات در چهره از دیگر موارد ارزیابی آثار است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان، مهلت ارسال آثار را تا بیستم تیر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره بصورت مجازی و زنده برگزار می‌شود و به نفرات برتر، تندیس جشنواره همراه با جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان