۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تولیدکنندگان باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند
کد خبر: ۳۴۳۱۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۸ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولیدکنندگان باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم ما طی چهل سال از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند اما برای رعایت حال مشتری، تولیدکنندگان نیز باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند.

تولیدکنندگان باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس که امروز (یکشنبه) انجام شد؛ اظهار کرد: لوازم خانگی پارس از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، ما باید در کشور به تولید داخل بها دهیم.

وی ادامه داد: باور به تولید داخل و مصرف کالای داخلی برای مشتریان ضعیف است و گاهی نیز برخی تولیدات مشکل دار به ضد تبلیغ تبدیل می‌شوند، ما نیاز داریم گارانتی مانند سایر کشورها انجام شود و درصورت خراب شدن کالا، تعمیر رایگان و یا جایگزینی کالا داشته باشیم، درواقع برای رشد تولید داخل باید گارانتی معنای واقعی خود را داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: برای برند شدن در بازار باید به گونه‌ای عمل کنیم که هنگام مراجعه به بازار برای خرید، اسم محصولات داخلی به ذهن برسد؛ اما گاهی کیفیت محصولات تولید شده مناسب نیست، به‌عنوان نمونه، معنا ندارد چهل سال برای تولید خودرو هزینه شود اما در نهایت آنچه نصیب مشتریان می‌شود چیزی شبیه فرغون باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد: فعالیت لوازم خانگی پارس از گذشته تاکنون ادامه دارد که نشان از برجستگی و کیفیت بالای تولیدات است، زیرا بسیاری از برندها وارد بازار شده و پس از آن از بین رفتند.

وی ادامه داد: ما از تحریم‌ها به گونه‌ای خسارت نمی‌بینیم که ما را از پا درآورد، مشکل ما از کج سلیقگی، عدم توجه به کلاس و بازار جهانی است‌، باید در تولیدات به بازار جهانی توجه داشته و محصولاتمان قابل رقابت با دنیا باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم ما طی چهل سال از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند اما برای رعایت حال مشتری تولیدکنندگان نیز باید کیفیت را تضمین کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان