۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جدیدترین محصول لوازم‌خانگی را سال ۱۴۰۰ وارد بازار می‌کنیم/ با وجود تحریم‌ها، یک روز هم تعطیل نکردیم
کد خبر: ۳۴۳۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۸ ساعت: ۱۴:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس:

جدیدترین محصول لوازم‌خانگی را سال ۱۴۰۰ وارد بازار می‌کنیم/ با وجود تحریم‌ها، یک روز هم تعطیل نکردیم

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس گفت: سال ۱۴۰۰ محصول جدیدی که در بازار ایران نیست را نیز تولید خواهیم کرد، مهندسین ما دستاوردهای مختلف را جمع‌آوری کرده و درحال مهندسی معکوس برای تولید طرحی جدید هستیم.

جدیدترین محصول لوازم‌خانگی را سال ۱۴۰۰ وارد بازار می‌کنیم/ با وجود تحریم‌ها، یک روز هم تعطیل نکردیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ حسین رحمانی‌نیا در بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس که ظهر امروز (یکشنبه) انجام شد؛ اظهار کرد: شرکت پارس، شرکتی تولیدی است و در دو سال اخیر با نامگذاری عنوان سال مرتبط با تولید و جهش تولید، تکلیف ما روشن شده است.

وی ادامه داد: اکنون ما ۷۰۰ نیروی انسانی داریم و در شرایطی که در تحریم قرار داشتیم، این شرکت حتی یک روز نیز تعطیل نشده و حقوق و مزایای کارگران به تعویق نیفتاده است، به همین دلیل کارگران پرتلاش ما بخوبی تولید و فعالیت کردند.

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس ابراز کرد: ما از ۱۸۰قطعه برای تولید محصولات استفاده می‌کنیم که ۳۰درصد آن را از خارج وارد می‌کنیم که بدون بودن حتی یک مورد، تولید یخچال امکان پذیر نیست.

وی افزود: بخش قابل توجهی از مواد ما از کشور کره وارد می‌شد که جزء اولین کشورهایی بود که تحریم‌ها را به امریکا تبریک گفت؛ اما ما با دور زدن تحریم‌ها هم از آن کشور و هم از خود امریکا مواد اولیه را وارد می‌کنیم و می‌توان گفت تولید کنندگان، رزمندگان خط مقدم اقتصاد هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما توان فعالیت در سه شیفت و اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر را داریم که منوط به فراهم شدن شرایط و تامین سرمایه در گردش است.

رحمانی نیا گفت: ما مشکلات گذشته را نداریم و بنابر فرمایش رهبری باید جهش تولید داشته باشیم و این جهش برای ما یک تکلیف است، از سال ۹۶ نیز با کمک و همکاری خود کارگران سعی کردیم شرکت را احیا کرده و اجازه ندادیم چراغ شرکت حتی یک روز خاموش شود.

وی افزود: هدفگذاری ما در جذب نیروها، بومی بود و در همین راستا مدیران تمام قسمت‌های کارخانه بومی هستند، ما از مرحله تثبیت اشتغال نیز عبور کردیم و حتی تعدیل نیرو نداشته و جزء 10 شرکت تامین اجتماعی هستیم که در کشور مطرح است.

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس بیان کرد: عمر محصولات ما ۳۰ساله است و آمادگی صادرات و تولید ماشین ظرفشویی ایرانی را داریم؛ همچنین باتوجه به اینکه سال ۹۷ که تحریم آغاز و ورود کمپرسور ممنوع شد هم عهد شدیم تا آن را در کشور تولید کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا دانشگاه امام حسین(ع) وزارت دفاع و صنعتی شریف اعلام آمادگی کرده و اگر همه چیز خوب پیش برود تا اوایل ۱۴۰۰ می‌توانیم کمپرسور یخچال را در داخل و در مجموعه پارس تولید کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: اکنون روزانه هزار و 150 محصول تولید داریم که محصولات متنوعی از جمله انواع یخچال و فریزر، کولر و جاروبرقی را شامل می‌شود، اما قالب‌های ماشین لباسشویی قدیمی است و چندین سال است که غیرفعال شده به همین دلیل سعی داریم این بخش را طبق طرح‌های جدید به روز رسانی کنیم.

وی در پایان گفت: سال ۱۴۰۰ محصول جدیدی که در بازار ایران نیست را نیز تولید خواهیم کرد، مهندسین ما دستاوردهای مختلف را جمع‌آوری کرده و درحال مهندسی معکوس برای تولید طرحی جدید هستیم.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان