۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین
کد خبر: ۳۴۳۱۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۸ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان خواستار شد؛

تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

رئیس کل دادگستری استان با تاکيد بر تسريع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگي دفاع مقدس گفت: با توجه به وجود شهداي شاخص و همچنين ۳ هزار شهيد پر افتخار، نبود چنين مجموعه فرهنگي قابل قبول نيست.

تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت هفته قوه قضاييه، مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس قزوين امروز(یکشنبه) با رئيس کل دادگستري استان ديدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام قدرتي در این دیدار با تاکيد بر تسريع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگي دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به وجود شهداي شاخص و همچنين 3 هزار شهيد پر افتخار، نبود چنين مجموعه فرهنگي قابل قبول نيست اين در حالي است که با تلاش‌ها و پيگيري‌هاي مجدانه امير سرتيپ دوم بهنام پيري منابع مالي براي ساخت فاز نخست اين پروژه بزرگ جذب شده است.

وی ادامه داد: شهدا حق بزرگي بر انقلاب دارند و امنيت و آسايش امروز جامعه مرهون خون صدها هزار ايثارگر و رزمنده است و هيچ کس حق ندارد جانفشاني اين عزيزان را پايمال کند.

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان نیز با تبريک هفته قوه قضاييه اظهار کرد: مرکز فرهنگي دفاع مقدس استان قزوين بعنوان سمبل و نمادي در جهت نشان دادن دلاورمردي‌هاي رزمندگاني است که سال‌ها با جان خود در مقابل استکبار جهاني ايستادند تا از ميهن و انقلاب اسلامي دفاع کنند.

امير سرتيپ دوم ستاد بهنام پيري افزود: مرکز فرهنگي دفاع مقدس مي‌تواند مکاني مقدس جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌هاي جديد انقلاب باشد که بدانند براي ذره ذره اين خاک چه فداکاري‌ها و ايثارگري‌هايي صورت گرفته است.

وی در پايان ضمن قدرداني از پيگيري‌هاي رئيس کل دادگستري استان در موضوع روند ساخت اين مرکز فرهنگي و همچنين همکاري بي‌شائبه و اثر ‌بخش مهندس مبارک قدم مديرکل راه و شهرسازي استان بیان کرد: با توافق نامه‌اي که با حضور استاندار قزوين و مسئولين زيربط صورت گرفت، مقرر شد با توجه به فروش زميني که توسط اداره کل راه و شهرسازي در اختيار اين اداره کل قرار داده است، شهرداري قزوين بعنوان کارفرما فاز نخست اين پروژه مهم فرهنگي را در دهه فجر سال جاري به بهره‌برداري برساند.

گفتني است؛ در آخرين بازديد که توسط هدایت الله جمالی پور استاندار قزوين از پروژه مرکز فرهنگي دفاع مقدس صورت گرفت، استاندار قزوین به کليه ارگان‌ها و سازمانهاي دولتي دستور داد تا در اجراي اين طرح مهم فرهنگي نهايت همکاري و مشارکت را داشته باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان