۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی قزوین
کد خبر: ۳۴۳۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۸ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان خبرداد

پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی قزوین

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم(ع) پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی در سطح استان انجام می‌شود.

پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی قزوین

میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال در حالی برگزار می‌شود که متاسفانه نه تنها مردم ایران بلکه نقاط مختلف جهان با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا درگیر هستند.

وی افزود: جشن‌های زیر سایه خورشید، امسال با محدودیت‌های ویژه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین تصریح کرد: هدف کاروان‌های زیر سایه‌ی خورشید تنها یک جشن و مراسم عمومی نیست و برنامه بازدید از پادگان‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز علمی و فرهنگی پیش‌بینی شده و همچنین با توجه به شعار سال و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) به مراکز صنعتی سنگین و سبک و فروشگاه‌های تولیدی و توزیعی می‌رود.

وی تصریح کرد: حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا، جهادگران سلامت، تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا از دیگر برنامه‎ این کاروان‎ها خواهد بود.

جباری بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم(ع) پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی در سطح استان انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: در این اقدام ۸۸۸ نانوایی در نقاط مختلف استان با دریافت نمک‌های رضوی همزمان با ولادت امام مهربانی‌ها با استفاده از نمک‌های متبرک و پخت نان سفره‌های مردم را پربرکت می‌کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان