۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حقوق بشر امریکایی درواقع ضدبشریت است/ غربی‌ها حامی اصلی تروریست و نژادپرستی درجهان
کد خبر: ۳۴۳۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۸ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

حقوق بشر امریکایی درواقع ضدبشریت است/ غربی‌ها حامی اصلی تروریست و نژادپرستی درجهان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: معنای حقیقی حقوق بشر امریکا در واقع ضد بشریت است، بسیاری از پیاده نظام‌های امریکا در داخل هم این موضوع را می‌دانند اما خود را به خواب زده‌‌‌اند.

حقوق بشر امریکایی درواقع ضدبشریت است/ غربی‌ها حامی اصلی تروریست و نژادپرستی درجهان
مرتضی امیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به خشونت‌های امریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: حقوق بشری که امریکا تعریف کرده، حقوق بشری است که در راستای منافع آن‌ها باشد.

وی افزود: درواقع هر جا که منافع آن‌ها می‌‌چربید، حقوق بشر هم حاکم می‌شد و هر جا که در راستای منافع آن‌ها نبود، آن کشورها به عنوان تروریست یا ناقض حقوق بشر نامیده می‌شدند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اعمال فشارهایی که امریکا در کشورهای مختلف اعمال می‌کند برای این است که این کشورها را در راستای اهداف خود، همسو کنند.

امیری‌نژاد ادامه داد: امریکایی‌ها به اسم مقابله با تروریسم وارد منطقه می‌شوند اما خودشان عامل تروریست در منطقه و جهان هستند؛ به طوری که داعش را امریکا و اروپا به وجود آورد اما در مواجه با افکار عمومی، ادعا می‌کنند که برای مقابله با تروریست در منطقه حضور دارند.

وی بیان کرد: درواقع امریکا در پشت پرده، حامی اصلی تروریست است چراکه سلاح‌ها و موشک‌های پیشرفته را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و هزینه‌های هنگفتی را پرداخت می‌کند.

تاریخ مصرف سیاست‌های امریکا تمام شده است

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: حقوق بشر امریکایی نتیجه‌ای به جز ذلت، خواری و تحقیر و عقب ماندگی نداشته است و در هر کشوری که وارد شده نیز برای ملت آن‌ها فرش قرمز پهن نکرده است.

امیری‌نژاد عنوان کرد: معنای حقیقی حقوق بشر امریکا در واقع ضد بشریت است، بسیاری از پیاده نظام‌های امریکا در داخل هم این موضوع را می‌دانند اما خود را به خواب زده‌‌‌اند و نمی‌خواهند واقعیت را بپذیرند که باید آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد.

وی تصریح کرد: حقوق بشر امریکایی به جز برده‌داری نوین و نژادپرستی و چپاول کشورها نتیجه دیگری ندارد؛ هدفشان بعد از استثمار و بردگی نیز منابع منطقه است که به غارت می‌برند.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: امریکا برای اینکه سلاح‌های خود را به فروش برساند، بحث اسلام هراسی و ایران هراسی را به راه انداخته است تا بهره‌برداری لازم را در این میان ببرند.

امیری‌نژاد با بیان اینکه تاریخ مصرف سیاست‌های امریکا تمام شده است، اظهار کرد: سیاست‌های امریکا امروز در جهان رو به افول است و افکار عمومی هم متوجه آن هستند.

وی تاکید کرد: امریکا با ادامه سیاست‌های فعلی، درواقع میخ بر تابوت نابودی خود می‌کوبد؛ بنابراین امریکا برای نجات از نابودی نیاز به روی کار آمدن رویکرد جدیدی است که تجاوز و برده‌داری در سایر مناطق جهان را سرکوب کند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان