۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تمام مراحل قانونی برای صدور حکم شهردار شریفیه انجام شده است
کد خبر: ۳۴۳۱۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۵ ساعت: ۱۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

جوابیه شهرداری شریفیه درپاسخ به مصاحبه صبح قزوین:

تمام مراحل قانونی برای صدور حکم شهردار شریفیه انجام شده است

شهرداری شریفیه با انتشار جوابیه ای در پاسخ به مصاحبه عضو شورای شهر شریفیه در مصاحبه با صبح قزوین گفت: تمام مراحل قانونی برای صدور حکم شهردار شریفیه انجام شده است.

تمام مراحل قانونی برای صدور حکم شهردار شریفیه انجام شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ طی روزهای گذشته حجت‌الاسلام حیدر حسن‌لی، عضو شورای شهر شریفیه در مصاحبه با صبح قزوین در اظهاراتی حضور شهردار شریفیه را در مسند شهرداری غیرقانونی و خارج از تشریفات قانونی عنوان کرده بود.

شهرداری شریفیه امروز با ارسال جوابیه‌ای این موضوع را رد کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم رسانه صبح قزوین

با سلام و احترام
در مورخ۹۹/۰۴/۰۳ مصاحبه‌ای با عضو شهرشریفیه با عنوان ادامه‌ی فعالیت شهردار شریفیه خارج از تشریفات قانونی است منتشر کرده‌اید در بخشی از این گفت‌وگو آمده‌است:

"حسنلی تصریح کرد: پس از گذشت ۵ سال قبل از زدن حکم باید مدیر ارشد اجرایی استان به سازمان ذیربط مکاتبه کرده تا مجوز ادامه‌ی فعالیت صادر شود

وی بیان کرد: متاسفانه درخصوص شهردار شریفیه این کار اتفاق نیفتاده است و وی مدت ۳ سال به عنوان شهردار محمودآباد، ۳ سال شهردار سگزآباد و ۲ سال به عنوان شهردار شریفیه فعالیت داشته که کاملاً غیرقانونی بوده است.

شایسته است توضیح زیر را برابر قانون مطبوعات در همان صفحه درج فرمایید.

به استحضار می‌رساند که مسئولیت امور اداری شهرداری اعم از صدور حکم انتصاب و مکاتبات مربوط به ماموریت ایشان بر عهده استانداری است. در تمام ۱۳ سالی که اینجانب شهردار شهرهای مختلف بوده‌ام تمامی در فرایند‌های قانونی مربوط به صدور حکم ماموریت اینجانب دقیقاً طی شده است برای نمونه اسناد و مدارک مکاتبات و طی فرآیندهای مربوطه برای سال ۹۸ به پیوست ارسال می‌شود.

استانداری قزوین طی نامه شماره ۵۹/۴۴/۱۰۷۷۳ مورخ ۹۸/۰۶/۱۱ خطاب به مدیرکل محترم آموزش و پرورش تمدید ماموریت اینجانب به عنوان شهردار شریفیه را درخواست نموده‌اند.

آموزش و پرورش موضوع را از طریق سیستم یکپارچه برای وزارت آموزش و پرورش برای اخذ مجوز ارسال نموده موضوع ماموریت اینجانب در سامانه کارمند ایران زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی کشور درج شده و وزارت آموزش و پرورش مجوز صدور ماموریت را به اداره کل آموزش و پرورش قزوین اعلام نموده است و اداره کل آموزش و پرورش نیز طی نامه‌ مورخ ۹۸/۰۷/۲۸ اعلام نموده است که بر اساس ماده‌ی ۶ آیین نامه اجرایی تبصره ۴ ماده ۲۱ و ماده ۱۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ ۹۸/۰۷/۰۱ لغایت ۹۹/۰۶/۲۱ با ماموریت نامبرده موافقت می‌شود."

اظهارات عضو محترم شورا تماما کذب و مصداق نشر اکاذیب است.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان