۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نمازجمعه قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۱۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۵ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد نمازجمعه استان:

نمازجمعه قزوین برگزار می‌شود

 مسئول ستاد نمازجمعه استان گفت: طبق مصوبه‌ای که از طرف ستاد مبارزه با کرونا اعلام شده از ششم تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز جمعه قزوین اقامه خواهد شد.

نمازجمعه قزوین برگزار می‌شود
علی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره برگزاری نماز جمعه اظهار کرد: طبق مصوبه‌ای که از طرف ستاد مبارزه با کرونا اعلام شده از ششم تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز جمعه قزوین توسط آیت‌الله عابدینی اقامه خواهد شد.

وی افزود: اکنون باتوجه به شرایط موجود در کشور و وجود ویروس کرونا، از تمامی مردم خواهشمندیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به همراه داشتن ماسک و مهر شخصی در نماز جمعه حاضر شوند.

مسئول ستاد نماز جمعه قزوین گفت: از افرادی که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای یا سرماخوردگی و علائم آن هستند، خواهشمندیم که در نماز جمعه شرکت نکنند تا به خود و هموطن خود آسیبی نرسانند.

شفیعی ابراز کرد: در ستاد نماز جمعه با همکاری هلال احمر، علوم پزشکی و مرکز بهداشت تمهیداتی اندیشیده شده که در بدو ورود افراد به نماز جمعه، تب سنجی صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: فضاهای برگزاری نماز جمعه در قزوین کاملا ضدعفونی شده‌ و در زمان برگزاری نماز، فاصله گذاری اجتماعی رعایت خواهد شد و به دلیل وجود ویروس کرونا نیز این برنامه نسبت به قبل مختصر خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌های جانبی از جمله طرح نهضت خدمت یا نمایشگاه کتاب بر پا نخواهد شد و در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان