۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ادامه فعالیت شهردار شریفیه خارج از تشریفات قانونی است
کد خبر: ۳۴۳۰۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۴ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر شریفیه:

ادامه فعالیت شهردار شریفیه خارج از تشریفات قانونی است

عضو شورای شهر شریفیه گفت: طبق قانون خدمات کشوری، ادامه کار شهردار شریفیه خارج از تشریفات قانونی است.

ادامه فعالیت شهردار شریفیه خارج از تشریفات قانونی است

حجت‌الاسلام حیدر حسن‌لی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با استناد به ماده ۱۲۱ قانون خدمات کشوری و آیین نامه اجرای قانون مذکور که در ماده ۷ و ۱۶ قید شده و در بخشنامه ابلاغی به سازمان‌های دولتی و آموزش پرورش اعلام شده است، ادامه فعالیت شهردار شریفیه غیر قانونیست.

وی افزود: با استناد به بند ۷ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری کارمندان دولت در ۳۰ سال خدمت خود حداکثر ۵ سال می‌توانند به عنوان مامور در سازمان‌های دیگر مشغول خدمت باشند و این ماموریت نیز هر سال تمدید می‌شود.

حسن لی تصریح کرد: پس از گذشت پنج سال قبل از زدن حکم، باید مدیر ارشد اجرایی استان به سازمان ذیربط مکاتبه کرده تا مجوز ادامه فعالیت صادر شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در خصوص شهردار شریفیه این کار اتفاق نیفتاده است و وی مدت ۳ سال با عنوان شهردار محمودآباد، ۲ سال شهردار سگزآباد و ۷ سال شهردار شریفیه فعالیت داشته که کاملا غیرقانونی بوده است.

عضو شورای شهر شریفیه بیان کرد: در این خصوص به عنوان نماینده مردم در شورا با مستندات قانونی حاضر هستم در نشست رسانه‌ای مردم عزیز و افکار عمومی را در جریان شهرداری شریفیه بگذارم.

وی در پایان گفت: هیچ یک از تشریفات قانونی در خصوص شهرداری شریفیه صورت نگرفته و مکاتباتی با نهادهای مسئول داشتیم که امیدواریم ترتیب اثر داده شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان