۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو و کشف ۲۲تن پودر کاکائو قاچاق
کد خبر: ۳۴۳۰۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱ ساعت: ۱۶:۲۸ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو و کشف ۲۲تن پودر کاکائو قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۲ تن پودر کاکائو قاچاق به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو و کشف ۲۲تن پودر کاکائو قاچاق

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف 134 دستگاه ماینر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 134 دستگاه ماینر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از محلات شهرستان البرز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: براساس این گزارش، ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از آن 134 دستگاه ماینر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این پرونده یک نفر دستگیر و ماینرها جمع‌آوری و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

برخورد ایسوزو با 3 مینی بوس، حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از برخورد خودروی ایسوزو با 3 دستگاه مینی‌بوس و کشته شدن یک نفر عابر پیاده در جاده شهر الوند این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر یک مورد سانحه رانندگی در جاده شهر "الوند" بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک‌دستگاه خودروی ایسوزو با 3 دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده که متاسفانه یک نفر عابر پیاده به علت شدت صدمات وارده در محل فوت شده است.

منصوری در پایان ضمن تاکید بر رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی در پیشگیری از حوادث، گفت: علت وقوع حادثه از سوی كارشناسان پليس راهور در دست بررسی است.

راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو مرکز مشاوره پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو مرکز مشاوره آرامش پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از راه‌های کنترل و کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای به هنگام است که می‌تواند در ارتقاء سلامت افراد جامعه نیز مؤثر واقع شود.

وی افزود: در همین راستا مراکز مشاوره آرامش در سراسر کشور علاوه بر ارائه خدمات مشاوره حضوری در زمینه‌های مختلف با راه‌‎اندازی خط ارتباط مستقیم، بستر و زمینه پیشگیری از مسائل اجتماعی و ارائه خدمات به مراجعین را فراهم کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه‌های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه‌اندازی شده است.

اشرفی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 096580 تماس حاصل کرده و با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای توسط کارشناسان مجرب این مرکز خدمات متنوع روانشناختی و مشاوره‌ای مورد نظر خود را دریافت کنند.

کشف 22 تن پودر کاکائو قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 22 تن پودر کاکائو قاچاق به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستاي اهداف و راهبردهاي ناجا و مبارزه قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي قزوین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده ولوو چادردار در عوارضی "زنجان-قزوین" مشکوک و برای بررسی بيشتر آن را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو 22 تن پودر کاکائو خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بود كشف کردند که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاي مکشوفه 7 میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه در این پرونده دو نفر دستگیر و تحويل مرجع قضائي شدند، قاچاق کالا را به عنوان تهديدي جدي براي بخش توليد و صنعت کشور نام برد و تصريح كرد: مبارزه با قاچاق کالا يک تکليف همگاني است و نيروي انتظامي در برخورد با اين پديده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان