۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توزیع ۴میلیارد تومانی کمک مومنانه در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۴۳۰۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱ ساعت: ۸:۵۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) خبرداد

توزیع ۴میلیارد تومانی کمک مومنانه در شهرستان البرز

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله صورت گرفت و بیش از چهار میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اختیار اقشار آسیب دیده قرار گرفت.

توزیع ۴میلیارد تومانی کمک مومنانه در شهرستان البرز

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در رزمایش کمک مومنانه نهادهای مختلف دولتی و خصوصی به همراه مردم با لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک در اختیار اقشار آسیب دیده از بحران کرونا قرار دادند و برگ زرینی از همدلی و نوع دوستی را رقم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در ادامه تصریح کرد: ۳۱۰۰ عدد بطری حاوی محلول ضدعفونی کننده به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان جهت مبارزه با کرونا در اختیار مردم قرار گرفت و بیش از ۵۴ هزار عدد ماسک در بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: به کارگیری کارگاه‌های خیاطی برای تولید انبوه ماسک، دستکش و گان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی از دیگر کارهای حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بوده است.

شناسایی ۷۲۸ خیّر در رزمایش کمک مومنانه

این مقام مسئول گفت: شناسایی ۷۲۸ خیر در رزمایش کمک مومنانه از دیگر کارهای آماری جامعه هدف بود که در شرایط‌ حاد و بحرانی می‌توان با آنان مرتبط شد، در گذشته بانک جامع از خیرین وجود نداشت و برای دسترسی به آنان با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی تاکید کرد: خیرین همواره در شرایط دشوار دست توانمند خویش را با نگاه الهی از مردم آسیب دیده دریغ نکردند.

طاهرخانی افزود: در برخی موارد افرادی شناسایی شدند که نیاز آنان با کالای غیرنقدی برآورده نمی‌شد از این رو با کمک خیرین و مردم و آورده‌های سپاه ۴۲۴ مورد کمک نقدی به ارزش ۶۸ میلیون تومان انجام شد.

وی تصریح کرد: ۳۲۵ مورد بخشودگی اجاره بها در سطح شهرستان با رایزنی سپاه و حوزه‌های بسیج صورت گرفته که شامل باشگاه‌های ورزشی و املاک تجاری مسکونی به ارزش ریالی۴۳۰ میلیون تومان از دیگر کارهای انجام شده برای اقشار و مشاغل آسیب دیده از کرونا است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل 12 هزار و  792 مورد بوده که ارزش ریالی آن دو میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان بوده و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا حداقل اقلام مورد نیاز را دریافت کردند.

تشکیل ۱۰۱ قرارگاه برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه 

وی ابراز کرد: بانک جامع و خوبی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج از افراد آسیب دیده و مستضعف در اختیار ما قرار داده شد که برای ساماندهی و کاهش فقر در این جمعیت سپاه پاسداران به عنوان سربازان انقلاب در کنار مردم و مسئولان آماده فداکاری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: ۱۰۱ قرارگاه برای کمک مومنانه در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان البرز دایر شد.

وی عنوان کرد: خیرین بیش از ۳۰۰ کیلو شیرینی به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار دادند و 22 هزار و 530 پرس غذای گرم و نزدیک ۲۰ میلیون تومان نان رایگان بین مردم توزیع کردند.

طاهرخانی بیان کرد: توزیع ۸۴۱۲ کیلوگوشت، هشت میلیون خدمات دندانپزشکی و درمانی، پرداخت قبض نیازمندان و ۵۰ قلم جهیزیه از دیگر کارهای صورت گرفته در رزمایش کمک مومنانه حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه البرز بوده است.

وی در پایان گفت: از فرمانداری، بخشداری، ائمه جمعه، مساجد، ادارات خیرین، فعالین اقتصادی و مردم که در لبیک به ندای رهبر انقلاب ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم و از خدای متعال برای همگی توفیق روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان