۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین بر زمین ماندن ۱۲ساله طرح المان سازی شهدای مفقودالاثر قزوین
کد خبر: ۳۴۲۹۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۹ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد

بر زمین ماندن ۱۲ساله طرح المان سازی شهدای مفقودالاثر قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طرح المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین بیش از دوازده سال است که مطرح شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

بر زمین ماندن ۱۲ساله طرح المان سازی شهدای مفقودالاثر قزوین
غلامرضا حقایق پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به مصوبات مربوط به حوزه بنیاد شهید در کارگروه استانی، اظهار کرد: طبق مصوبات در جلسه استانداری برای شش شهر در استان قزوین که قطعه ایثارگران مشخصی نداشتند با پیگیری‌های اداره کل برای سه شهر از جمله شهر نرجه، شریفیه و سیرجان قطعه ایثارگران در نظر گرفته شد.

وی افزود: بند دوم این مصوبه طرح المان شهدای مفقودالاثر است که این طرح بیش از دوازده سال است که مطرح شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است و امیدواریم با همکاری دوستان در شهرداری و شورای شهر کارشناسی‌های مربوطه صورت گیرد و این طرح به نتیجه نهایی برسد.

گلزار شهدای روستاها به طرح هادی الحاق می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین بیان کرد: بند سوم این مصوبه موضوع راه‌ها و جاده‌های دسترسی به گلزار شهدا است که برای این طرح هم از سوی اداره حمل و نقل و راهداری اقداماتی صورت گرفته است.

حقایق پور تاکید کرد: بند چهارم این مصوبه مربوط به الحاق گلزار شهدای روستاها به طرح هادی است که برای این موضوع جلسات مختلفی شکل گرفته و هم اکنون در شهرستان البرز اجرایی شده و مابقی شهرستان‌ها نیز در دستور کار است.

این مقام مسئول در پایان گفت: بند آخر این مصوبه موضوع تهیه آمار و گزارش کامل از گلزار شهدای روستاها است که توسط اداره کل روستاها این بند انجام شده است.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان