۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توقیف کامیون باری با ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و فوت مرد ۴۷ ساله بر اثر برق گرفتگی
کد خبر: ۳۴۲۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۷ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

توقیف کامیون باری با ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و فوت مرد ۴۷ ساله بر اثر برق گرفتگی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از برق گرفتگی فردی۴۷ ساله هنگام کار در این شهر خبر داد.

توقیف کامیون باری با ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و فوت مرد ۴۷ ساله بر اثر برق گرفتگی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین خبر داد و گفت: در این طرح 13 نفر دستگیر شدند.

سرهنگ بیژن خدایی با اعلام جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه کلانتری 11 مدرس و 13 باهنر با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند 13 نفر را به علت ارتکاب جرائمی از فبیل مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح سرد و مواد مخدر دستگیر و متهمان را به یگان انتظامی انتقال دادند.

خدایی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 8 دستگاه موتورسیکلت و 8 خودرو متخلف توقیف و 2 واحد قهوه‌خانه غیرمجاز پلمب شده است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و خدمتگزاران خود را در تامین امنیت جامه یاری کنند.

فوت مرد 47 ساله بر اثر برق گرفتگی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از برق گرفتگی فردی47 ساله هنگام کار دراین شهر خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر فوت فردی بر اثر برق گرفتگی در میدان "میرعماد" ساختمان برج تجارت گشت انتظامی به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل و تحقیقات اولیه مشخص شد مرد 47 ساله‌ای حین کار در "برج تجارت" دچار برق گرفتگی و فوت شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور عوامل آگاهی، پزشک قانونی و آتش‌نشانی در محل حادثه و انجام اقدامات قانونی بیان کرد: با دستور مقام قضائی موضوع در کلانتری تشکیل پرونده و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

توقیف کامیون باری با 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقيف يك دستگاه کامیون باری حامل 20 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان اظهار كرد: ماموران گشت کلانتری سگز آباد حین گشت زنی در محور شهرک صنعتی به يك دستگاه کامیون بنز باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی مدارک راننده و بررسی از خودرو مشخص شد، راننده اقدام به جاسازی یک تانکر سوخت در قسمت بار خودرو کرده و حاوی 20 هزار لیتر سوخت گازوئیل است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه راننده قصد تخلیه سوخت قاچاق در شهرک صنعتی سگزآباد را داشته است؛ اضافه کرد: سوخت تحویل نماینده شرکت نفت و يك نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سوخت قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

حاجیان تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قزوین - رشت

سرپرست پليس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم "قزوین -رشت " وبالعکس خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی اظهار کرد: با توجه به در پيش بودن تعطيلات پيش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان و به منظور افزايش ايمني و ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت‌های ترافيكي در محورهاي قدیم قزوین -رشت - و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه مورخ 27 خرداد ماه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 30 خرداد ماه 1399 در محور قدیم قزوین -رشت و بالعكس ممنوع است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان